• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

صدور ۹۵۰ پروانه کسب/ اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید

  • کد خبر : 102911
  • 20 بهمن 1399 - 11:47
صدور ۹۵۰ پروانه کسب/ اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید

حسین حسنی گفت: هم‌زمان با ایام پایانی سال طرح تامی کالاهای اساسی و نظارت بر بازار عید با حضور بازرسین اجرا می‌شود. به گزارش عصر همدان، حسین حسنی، رئیس اتاق اصناف نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ۱۰ ماهه گذشته اتاق اصناف شهرستان نهاوند با همکاری با سایر دستگاه‌ها تعداد ۹۵۰ پروانه جدید کسب صادر […]

حسین حسنی گفت: هم‌زمان با ایام پایانی سال طرح تامی کالاهای اساسی و نظارت بر بازار عید با حضور بازرسین اجرا می‌شود.

به گزارش عصر همدان، حسین حسنی، رئیس اتاق اصناف نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ۱۰ ماهه گذشته اتاق اصناف شهرستان نهاوند با همکاری با سایر دستگاه‌ها تعداد ۹۵۰ پروانه جدید کسب صادر و تمدید کرده است.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از تداخل رسته‌های مختلف اصناف و شفاف‌سازی بیشتر بسیاری از رسته‌ها ساماندهی شده‌اند و اتحادیه‌ها سروسامان گرفتند.

رئیس اتاق اصناف نهاوند از نظارت بر بازار خبر داد و افزود: برخی فروشگاه‌های بزرگ متخلف شهر جریمه‌شده‌اند و برای برخی از آن‌ها هم جریمه‌های سنگینی به خاطر گران‌فروشی اعمال شد.

وی بیان داشت: در این مدت ۱۰ ماهه ۲۳۰ واحد صنفی به دلیل تخلفات عمدتاً گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت دستورات بهداشتی و عدم درج قیمت به تعزیرات معرفی شدند.

حسنی گفت: بیش از ۸ هزار بازرسی به کمک اتحادیه‌ها و سایر نهادها از سطح بازار در این مدت انجام‌شده است و با توجه به ایام پایانی سال نظارت‌ها تشدید می‌شود.

وی به طرح تأمین کالاهای اساسی بازار شب عید اشاره کرد و افزود: خوشبختانه کمبود کالا در نهاوند نداشته‌ایم و برای ایام پیش رو هم طرح تأمین کالای اساسی در اسفندماه اجرایی می‌شود و هم‌زمان طرح نظارتی بازار نیز شروع می‌شود.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: در بحث گوشت مرغ فعلاً کمبودی نداریم و قیمت هم ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین‌شده است و در گوشت قرمز نیز قیمت در نهاوند پایین‌تر از شهرهای اطراف است.

حسنی ادامه داد: طرح نظارتی اصناف از اول اسفند شروع می‌شود و از ۱۵ اسفند به بعد بازرسی‌ها به‌صورت صبح و بعدازظهر خواهد بود و تشدید می‌شود و طرح تأمین کالاهای اساسی شب عید از ابتدای اسفند اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: بحران کرونا شرایط را بسیار سخت کرد و انرژی زیادی از همه گرفت و واقعاً در این شرایط اصناف همراهی خوبی داشتند که جای تشکر دارد و باوجوداین شرایط سخت ولی کمبود خاصی در بازار نهاوند نداشته‌ایم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102911
  • دیدگاه‌ها برای صدور ۹۵۰ پروانه کسب/ اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.