• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

شهدا الگوی تربیتی مناسب برای جوانان/هر برنامه را به یاد و نام یک شهید برگزار کنید

  • کد خبر : 10758
  • 29 تیر 1398 - 14:50
شهدا الگوی تربیتی مناسب برای جوانان/هر برنامه را به یاد و نام یک شهید برگزار کنید

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: چه خوب است ما بتوانیم شهدا را به عنوان یک الگوی خوب به جوانان معرفی کنیم تا در مسیر درستی حرکت کنند. به گزارش عصر همدان، حجت اسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در مراسم بازگویی خاطرات شهدای روستای خنداب که با حضور نماینده مردم در مجلس، […]

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: چه خوب است ما بتوانیم شهدا را به عنوان یک الگوی خوب به جوانان معرفی کنیم تا در مسیر درستی حرکت کنند.

به گزارش عصر همدان، حجت اسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در مراسم بازگویی خاطرات شهدای روستای خنداب که با حضور نماینده مردم در مجلس، جانبازان و خانواده معظم شهدا، اهالی روستا و همراه روایت گری همرزمان شهدا بود، گفت: حضور در مراسمی که مزین به نام شهداست، توفیقست که نصیب ما هم شده است.

وی اظهار کرد: انسان نیاز به الگو دارد و امروز جوانان دوست دارند خودشان را شبیه انسانهای موفق کنند، چه خوب که ما بتوانیم یک الگوی خوب را به آنان معرفی کنیم تا در مسیر درستی حرکت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینک شهدا به مجلس نیاز ندارند و بار رحمت خدا شامل حالشان شده است، اذعان داشت: شهدا دستگیر ما هستند و باید به گونه ای باشیم که عنایت آنان هم شامل حال ما شود.

وی گفت: شهدا را علم کنید و حرفهای ناگفته آنان که در سینه همرزمان و دوستانشان هست را بازگو و منتقل کنید.

رستمی با تأکید بر تولید آثاری با محتوای خاطرات شهدا، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی، موبایل ، ماهواره و مواد مخدر و انواع ابزارها دنبال این است که جوانان ما روزهایشان را با لاابالی گری و بطالت بگذرانند، درواقع شهدا از وجود این شهدا و خاطرات آنان که جوانان مأنوس شوند، احساس خطر میکنند.

وی از مردم خواست که در ایام عاشورا که هیأت عزاداری بیرون می آید، هر روز به یاد و نام یک شهدا باشد تا نظر شهدا به آن مجالس بیشتر باشد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم شهدا را درس آموختگان مکتب ایثار و شهادت دانست و گفت: شهدا درواقع گنجینه های معنوی و ذخایر انقلاب هستند که اگر راهشان ادامه پیدا کند، انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل خواهد شد.

اکبر رنجبرزاده با اشاره به ویژگی های یکی از شهدای روستای خنداب ، گفت: شهید هنری از شب تا صبح خواب نداشت و همیشه در حال مطالعه بود، همیشه با روحیه شاد در مدرسه حاضر می شد.

وی بر تداوم برگزاری مراسمات خاطره گویی شهدا تأکید کرد و گفت: ما منت پذیر شهدا و مراسمات آنان هستیم و با جان و دل در این نوع مراسمات شرکت می کنیم. در ابتدای مراسم نیز همرزمان و دوستان و خانواده شهدا خاطراتی از شهدای این روستا روایت کردند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10758
  • دیدگاه‌ها برای شهدا الگوی تربیتی مناسب برای جوانان/هر برنامه را به یاد و نام یک شهید برگزار کنید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.