• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

شناسایی اقشار آسیب پذیر در طرح «کمک مومنانه»/ خانواده های «آسیب پذیر» حتما کمک های معیشتی را دریافت می کنند

  • کد خبر : 60346
  • 27 فروردین 1399 - 18:53
شناسایی اقشار آسیب پذیر در طرح «کمک مومنانه»/ خانواده های «آسیب پذیر» حتما کمک های معیشتی را دریافت می کنند

سردار مظاهر مجیدی گفت: بسیج و سپاه جامعه هدف را در طرح رزمایش مومنانه خوب شناسایی کرده اند تا خانواده های آسیب پذیر حتما امدادرسانی و کمک های معیشتی را دریافت کنند. به گزارش عصر همدان؛ سردار مجید مظاهری، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) در مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) […]

سردار مظاهر مجیدی گفت: بسیج و سپاه جامعه هدف را در طرح رزمایش مومنانه خوب شناسایی کرده اند تا خانواده های آسیب پذیر حتما امدادرسانی و کمک های معیشتی را دریافت کنند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مجید مظاهری، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) در مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) که ظهر امروز در حسینیه امام خمینی شهر همدان برگزار شد، اظهار کرد: با شروع بیماری کرونا بسیج و سپاه وارد عمل شدند و در کنار ادارات دولتی توانستند کمک هایی را انجام دهند.

وی افزود: تشکیل قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) را در راستای لبیک به سخنان رهبری دانست و افزود: از ابتدای بیماری مردم خیلی زیبا ورود پیدا کردند شاید مصداق اصلی آن در سیزده بدر خودنمایی کرد و اطاعت پذیری مردم را نشان داد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان هدف از تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را سرعت بخشیدن در کمک های مردمی دانست و عنوان کرد: قرارگاه بعنوان مرجع اصلی کار امدادرسانی  و نماینده اصلی آن حضرت آیت الله شعبانی است.

مجیدی ادامه داد: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه بعنوان جانشین و بسیج سازندگی بعنوان دبیر عمل خواهند کرد و هدف این قرارگاه علاوه بر سرعت بخشیدن به کمک های مردمی، هم گرایی و هم سویی بیشتر نیز است.

وی خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه جامعه هدف را در طرح رزمایش مومنانه خوب شناسایی کرده اند تا خانواده های آسیب پذیر حتما امدادرسانی و کمک های معیشتی را دریافت کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان بیان کرد: کمک های مرحله اول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در هفته اول ماه مبارک رمضان انجام می شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60346
  • دیدگاه‌ها برای شناسایی اقشار آسیب پذیر در طرح «کمک مومنانه»/ خانواده های «آسیب پذیر» حتما کمک های معیشتی را دریافت می کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.