• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

شجاعت جوانان ما در برابر ناو انگلیسی به دلیل عزت به وجود آمده از خون شهداست

  • کد خبر : 12211
  • 08 مرداد 1398 - 8:44
شجاعت جوانان ما در برابر ناو انگلیسی به دلیل عزت به وجود آمده از خون شهداست

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه هیچ گاه خون شهدا به هدر نمی رود، گفت: امروز عزت، اقتدار و هویت ما در دنیا به دلیل خون های پاک ریخته شده شهداست و نمونه آن شجاعت جوانان ما در برابر ناو مجهز انگلیسی است که دشمنان را خار کرد.   به گزارش عصرهمدان؛ شامگاه روز گذشته […]

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه هیچ گاه خون شهدا به هدر نمی رود، گفت: امروز عزت، اقتدار و هویت ما در دنیا به دلیل خون های پاک ریخته شده شهداست و نمونه آن شجاعت جوانان ما در برابر ناو مجهز انگلیسی است که دشمنان را خار کرد.

 

به گزارش عصرهمدان؛ شامگاه روز گذشته آیین بزرگداشت ۳۸ شهید تویسرکانی عملیات مرصاد در تویسرکان به همت خانه فرهنگی رزمندگان شهرستان تویسرکان برگزار شد.

در این مراسم «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان گفت: شهدا ستارگانی هستند که خوش درخشیدند و این محافل برای شناسانن راه آنان به همگان است.

سرافرازی امروز ایران اسلامی در دنیا ثمره خون شهدا است

وی با بیان اینکه برخی ها می گویند شهدا به شهادت رسیدند و اما اختلاس گران همچنان هستند، اظهار کرد: این قیاس صحیحی نیست، آیا ما می توانیم بگوییم که خون سیدالشهداء(ع) به هدر رفته است؟ نه؛ درباره خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم اوضاع به همین منوال است، خون های پاک شهدا امروز برای ملت آزادگی، عزت و اقتدار به وجود آورده است.

امام جمعه تویسرکان افزود: اگر آن خون های پاک ریخته شده و جانفشانی شهدا نبود امروز امریکا و هم پیمانان اروپایی اش، از عزت و شکوه ایران اسلامی این گونه به وحشت نمی افتادند، شهدایی که همچون شهدای عملیات مرصاد برای اسلام خالصانه از جان خود گذشتند.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: می گویند که شهید جمشیدی یکی از شهدای تویسرکانی عملیات مرصاد به حالت سجده به درجه شهادت رسیده و یا شهید یوسفی تنها پسر خانواده بوده و بسیاری از شهدای دیگر که در عین جوانی خوش درخشیدند و امروز برای ملت سرافرازی به وجود آوردند.

 شجاعت جوانان ما در برابر ناو انگلیسی به دلیل عزت به وجود آمده از خون شهداست

وی با تأکید بر اینکه امروز شجاعت جوانان ما در برابر ناو انگلیسی به دلیل عزت به وجود آمده از خون شهداست، تصریح کرد: خار شدن انگلیس با آن همه تجهیزات در این واقعه به خوبی نمایان است و البته امریکا هم در خار شدن برابر ایران اسلامی همچون انگلیسی ها هستند، چرا که همین جوانان سپاهی پهپاد چند میلیارد دلاری آنان را نابود کردند.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: نهضت امام راحل(ره)، آغازگر حکومت جهانی الله بر زمین است، خون های پاک شهدا هیچ گاه هدر نرفته چرا که این خونه های ریخته شده زمینه نابودی صهیونیست یعنی دشمن درجه یک اسلام را فراهم می سازد و به یاری حق تعالی زمینه ظهور هم شکل می دهد.

حجت الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه به حرمت همین خون شهداست که امروز اقتدار ایران اسلامی بر دشمنان اسلام و انقلاب تحمیل شده است، گفت: برای به دست آوردن این عزت مقتدرانه هزینه داده ایم، اما همه خوب می دانیم در قرآن مجید آمده است که هر که دین خدا را یاری کند خدا او را یاری می کند و به این جمله اعتقاد کامل داریم.

اعتراف نشریات حامی برجام به بدعهدی امریکا

وی در ادامه اظهار کرد: امروز همه آن نشریاتی که از برجام تعریف می کردند خود به خوبی می دانند و بر این مسئله اذعان دارند که که امریکا به وعده هایش عمل نکرده و این بدعهدی را حتی در نشریات خود منتشر می کنند.

امام جمعه تویسرکان افزود: برخی ها می گویند چرا رهبر انقلاب اجازه مذاکره درباره برجام را داد، باید به آنان گفت رهبر انقلاب بارها هشدار دادند و فرمودند من به این مذاکره خوشبین نیستم، اما فرصت تجربه را هرچند تلخ به دولت داد.

حجت الاسلام موحدی گفت: گاهی در یک خانواده پدر در برابر اصرار فرزند بر امری اجازه کسب تجربه به او را با وجود آنکه می داند فرزندش خطا می رود می دهد، چرا که می داند که باید فرزند خودش برود و سرش به سنگ بخورد و مطمئن شود راهی که انتخاب کرده اشتباه بوده است درباره برجام هم همین گونه شد.

شرط پیروزی در برابر دشمن؛ اطاعات از ولایت است

وی تأکید کرد: اطاعت پذیری از امر ولایت اگر در همان لحظه اول باشد و به امر ایشان لبیک گفته شود، پیروزی به طور قطع محقق می شود، اما اگر این لبیک دیرتر گفته شود چه بسا در راهی بن بست قرار می گیریم و باز گشت مجدد سخت می شود.

امام جمعه تویسرکان در پایان از برگزارکنندگان مراسم گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد شهرستان، قدردانی و عنوان کرد: این مراسم ها شروع خوبی است و امید آنکه ادامه پیدا کند.

آیین رونمایی از تمبر یادبود ۳۸ شهید سرافراز تویسرکان در عملیات مرصاد
به گزارش عصرهمدان؛ در همایش بزرگداشت ۳۸ شهید سرافراز شهرستان تویسرکان در عملیات مرصاد، آیین رونمایی از تمبر یادبود شهدا هم برگزار شد و امضای خانواده معزز شهدای تویسرکانی در این عملیات بر تمبر یادبود نقش بست.

زنگنه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=12211
  • دیدگاه‌ها برای شجاعت جوانان ما در برابر ناو انگلیسی به دلیل عزت به وجود آمده از خون شهداست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.