• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در همدان تاکید کرد:

دیکتاتور ساختارها، سد راه پیشرفت

  • کد خبر : 209716
  • 29 دی 1402 - 14:49
دیکتاتور ساختارها، سد راه پیشرفت
نماینده ولی‌فقیه در همدان با اشاره به قانون‌ها و ساختارهای گوناگون در کشور گفت: دیکتاتور ساختارها، عامل اصلی حل نشدن مشکلات در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، صبح امروز در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان همدان اظهار کرد: با توجه به مطالبه‌گری روشمند و منطقی که اتفاق افتاده است باید مسائل به جد پیگیری و حل شوند.

او یادآور شد: نکته مهمی که این جلسه داشت این بود که صرفاً بیان معضلات و مسائل نبوده بلکه راهکارها هم برای آن بیان شده بود که بسیار ارزشمند است همان چیزی که از مطالبه‌گری منطقی انتظار می‌رود، اتفاق افتاده است.

نماینده ولی‌ فقیه در همدان به اهمیت بحث انتخابات تاکید کرد و افزود: باید با حضور گسترده خود حماسه بزرگی را در کشور رقم بزنیم.

آیت‌الله شعبانی موثقی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی از مشکلات کشور حل نمی‌شوند؟ بیان کرد: گاهی برخی ادعا می‌کنند که دولت و مسئولان بنای بر حل مشکلات را ندارند، اما ما در حسن نیت خیلی از مقامات ارشد کشور شکی نداشته و مطمئن باشید که بنای آنها بر حل مسائل کشور است.

او با اشاره به اینکه تحریم‌های انجام شده در مقابله با کشور که تنها ۲۰ درصد مشکلات به آن برمی‌گردد، اذعان داشت: در رابطه با ارتباط تحریم‌ها و مشکلات کشور باید بیشتر تحقیق شود تا بدانیم تا چه اندازه اثرگذار هستند، اما اعتقاد من بر این است که دیکتاتوری ساختارها عامل اصلی حل نشدن مشکلات کشور است.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: ما شاه را بیرون کردیم اما به قدری قانون و ساختار ایجاد کرده‌ایم که متاسفانه دچار دیکتاتوری ساختارها شده‌ایم.

آیت‌الله شعبانی موثقی با اشاره به تلاش مسئولان استانی برای حل مشکلات از قبیل مسکن، عنوان کرد: در استان ما برای حل مسئله مسکن، استاندار باید به قدری به وازارتخانه‌ها و مجموعه‌های مختلف در خود استان رفته و بعد از گذشت چند ماه تلاش، با نظر یک کارشناس همه چیز بکلی تغییر کرده و زحمات مسئولان حدر می‌رود.

او همچنین اذعان داشت: مدیر خوب اگر گرفتار ساختارها شود نمی‌تواند بخوبی عمل کند، زمانی که قانون مشکل ایجاد کند، مدیران کاری از پیش نخواهند برد، دولت اگر بخواهد موفق شود باید، ساختارها را از میان بردارد.

نماینده ولی‌فقیه در همدان خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که توسط نخبگان برای حل مشکلات ارائه شد، انتزاعی نبوده و در واقع می‌شود آنها را اجرائی کرد، اما زمانی که ساختارهای مشکل‌ساز برطرف شوند.

آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه ما مدیرانی داریم که توانایی شکستن ساختارها را دارند، تاکید کرد: اما باید پاسخ نهادهای نظارتی را بدهند که برای انسان هزاران مشکل بوجود می‌آورند.

او در پایان تاکید کرد: دلیل کندی در انجام پروژه‌ها و حل مسائل، افتادن در قفس خودساخته از ساختارهای گوناگون است.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209716
  • دیدگاه‌ها برای دیکتاتور ساختارها، سد راه پیشرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.