• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

دو بانوی ورزشکار نهاوندی راهی مسابقات آسیایی می شوند/ حضور تیم دوچرخه سواری شهرستان در مسابقات کشوری

  • کد خبر : 132312
  • 22 مهر 1400 - 13:57
دو بانوی ورزشکار نهاوندی راهی مسابقات آسیایی می شوند/ حضور تیم دوچرخه سواری شهرستان در مسابقات کشوری

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: بانوان ورزشکار نهاوند برای شرکت در رقابت های آسیایی کوراش به عضویت تیم ملی درآمده اند. به گزارش عصر همدان، سلیمان جوانمردی در گفت و‌ گو با خبرنگاران از عضویت خانم ها صبا کرمعلی و لیلا سیاهوشی در تیم ملی کوراش بانوان جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: بانوان ورزشکار نهاوند برای شرکت در رقابت های آسیایی کوراش به عضویت تیم ملی درآمده اند.

به گزارش عصر همدان، سلیمان جوانمردی در گفت و‌ گو با خبرنگاران از عضویت خانم ها صبا کرمعلی و لیلا سیاهوشی در تیم ملی کوراش بانوان جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان خبر داد.

وی اظهار داشت: این دو ورزشکار نهاوندی در حال حاضر در اردوی تیم ملی کوراش که در شهرستان بجنورد در حال برگزاری است حضور دارند.

جوانمردی افزود: اردوی فوق تا ۳۰ مهرماه سال جاری ادامه دارد و حضور خانم ها صبا کرمعلی و لیلا سیاهوشی دو کوراش کار نهاوندی در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران قطعی می باشد.

وی بیان داشت: مسابقات آسیایی کوراش بانوان در ۱۲ آذر ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می شود و امید داریم ورزشکاران نهاوندی در این رقابت ها خوش بدرخشند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: کوراش بانوان در رده سنی بزرگسالان در ۸ وزن می باشد که ۲ وزن تیم ملی را این دو بانوی ورزشکار و شایسته نهاوندی تشکیل می‌دهند.

حضور تیم دوچرخه‌سواری شهرستان نهاوند در مرحله دوم لیگ برتر کشور

وی همچنین از حضور تیم دوچرخه سواری شهرستان نهاوند در مرحله دوم لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: تیم ۶ نفره دوچرخه سواری جاده شهرستان نهاوند با مربیگری حمیدرضا قیاسی در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر کشور که در شهر رامسر برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۳ تیم از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه برگزار می شود که امیدواریم تیم نهاوند در این مرحله موفق شود.

جوانمردی گفت: تیم دوچرخه‌ سواری شهرستان نهاوند در مرحله اول علی رغم تمام شایستگی ها موفق به کسب عنوان هشتمی کشور شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=132312
  • دیدگاه‌ها برای دو بانوی ورزشکار نهاوندی راهی مسابقات آسیایی می شوند/ حضور تیم دوچرخه سواری شهرستان در مسابقات کشوری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.