• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

دم زدن از مذاکره با آمریکا از روی جهالت یا برای کسب منافع است

  • کد خبر : 70200
  • 20 خرداد 1399 - 10:25
دم زدن از مذاکره با آمریکا از روی جهالت یا برای کسب منافع است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه گفت: کسانی که مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند یا از روی جهالت یا برای کسب منافعی شخصی است. حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به مسائل جدید مطرح شده درباره مذاکره با آمریکا اظهار […]

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه گفت: کسانی که مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند یا از روی جهالت یا برای کسب منافعی شخصی است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به مسائل جدید مطرح شده درباره مذاکره با آمریکا اظهار کرد: اگر تعدادی از اسرا بین دو کشور آمریکا و ایران مبادله شده دلیلی بر مذاکره با آمریکا نیست.

وی افزود: تبادل زندانیان یک مسئله دیپلماتیک است، همواره وجود داشته و مخصوص امروز نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر ما برای تبادل زندانیان توافقاتی انجام‌ داده ایم به دلیل احترام و ارزشی است که کشورمان برای انسان‌ها قائل است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه به اعتراضات سراسری در آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا با کشتن سیاه‌پوستان و حمله به معترضین با اسلحه سرد و گرم نشان داد که برای جان انسان‌ها احترامی قائل نیست.

وی تصریح کرد: برخی افراد امروز در داخل از مذاکره با آمریکا صحبت می کنند که این موضوع با توجه به سابقه آمریکا جای تعجب دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند یا از روی جهالت یا برای کسب منافع شخصی است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به ۷ سال معطلی کشور در مذاکرات برجام بیان کرد: اولین کشوری که در مذاکرات، ۵+۱ را نادیده گرفت همین آمریکا بود و امروز نباید سخنی از مذاکره زده شود.

وی عنوان کرد: ما ۸ سال در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن شهدای فراوانی برای تأمین امنیت و اقتدار ایران داده‌ایم و نباید به‌راحتی از روی خون آن‌ها برای از بین بردن این اقتدار عبور کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که صحبت از مذاکره با آمریکا می‌کنند قدری درباره بدعهدی‌های آمریکا در قراردادها و اسناد سیاسی تحقیق کنند و بدانند که ثمره این مذاکرات هیچ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70200
  • دیدگاه‌ها برای دم زدن از مذاکره با آمریکا از روی جهالت یا برای کسب منافع است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.