• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5
فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان:

دستگاه‌‌ها و نیروهای مسلح برای اجرای نمایش فصل شیدایی نقش آفرینی کردند

  • کد خبر : 193235
  • 21 مرداد 1402 - 10:37
دستگاه‌‌ها و نیروهای مسلح برای اجرای نمایش فصل شیدایی نقش آفرینی کردند
فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان با بیان اینکه فصل شیدایی گذری بر تاریخ اسلام دارد و سپس دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، داعش و در نهایت ظهور حضرت حجت (عج) را نشان می‌دهد گفت: برای انجام این رویداد بزرگ همه دستگاه‌ها، ادارات اجرایی، ارتش و نیروهای مسلح نقش آفرینی کردند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی در حاشیه بازدید از رویداد بزرگ فصل شیدایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین کنگره شهدای استان همدان با یاد و خاطره هشت هزار شهید استان برگزار می‌شود گفت: ستاد اجرایی کنگره متشکل از ۲۳ کمیته است و حدود ۲۰۰ عنوان برنامه برای اجرا دارد که برخی از آن‌ها اجرا و برخی در حال اجرا است.

فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ستاد کنگره، فصل شیدایی است افزود: این رویداد گذری بر تاریخ اسلام دارد و سپس دوران انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، داعش و در نهایت ظهور حضرت حجت (عج) را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: فصل شیدایی تا ۱۵ شب برای چندین هزار نفر از علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کنار این رویداد یک نمایشگاه عفاف و حجاب و دفاع مقدس برپا شده است تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم حتما این نمایش فصل شیدایی را ببینند و در حاشیه آن از نمایشگاه دیدن کنند.

سردار مجیدی ادامه داد: برای انجام این رویداد بزرگ همه دستگاه‌ها، ادارات اجرایی، ارتش و نیروهای مسلح نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان از تشییع یک شهید گمنام در همدان و خاکسپاری این شهید در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان خبر داد و گفت: این برنامه اواسط هفته پیش‌رو انجام می‌شود و قطعا اثار و برکات شهید گمنام شامل حال همه ما می‌شود‌.

سردار مجیدی در پایان با بیان اینکه برنامه ریزی شده است تا اجلاسیه پایانی کنگره هشت هزار شهید استان همزمان با سالگرد شهادت شهید همدانی باشد افزود: فعلا این موضوع که کدام یک از مسئولان کشوری در این اجلاسیه حضور دارند قطعی نشده است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193235
  • دیدگاه‌ها برای دستگاه‌‌ها و نیروهای مسلح برای اجرای نمایش فصل شیدایی نقش آفرینی کردند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.