• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4
فرماندار نهاوند:

دستگاه‌های مسئول نسبت به انجام وظایف خود قبل از وقوع بحران اقدام کنند

  • کد خبر : 198367
  • 04 مهر 1402 - 12:48
دستگاه‌های مسئول نسبت به انجام وظایف خود قبل از وقوع بحران اقدام کنند
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی و احتمال وقوع بحران‌های ناشی از آن لازم است دستگاه‌های مسئول از هم اکنون اقدامات پیشگیرانه را برای رفع مشکلات و موانع موجود انجام دهند.

به گزارش عصر همدان به نقل از فارس؛ ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند صبح امروز در ستاد بحران شهرستان نهاوند اظهار کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید از هم اکنون در دستور کار دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد رفع مشکلات مربوط به امور برق و گاز و سوخت است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های فراتر از حد معمول در پائیز امسال لازم است رودخانه‌ها، سیل‌گاههای شهری و جدول‌ها لایروبی شده و موانع آن برطرف شود.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه تصمیمات شورای حفاطت منابع آب استان مبنای تصمیم‌گیری برای لایروبی رودخانه‌ها و سیل‌گاه‌های داخل شهر است افزود: در این زمینه شهرداری با مدیریت منابع آب هماهنگی لازم را داشته باشند تا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند زیرا در صورت وقوع بحران همه باید پاسخگو باشند.

وی گفت: باید در طول سال اولویت‌بندی از سوی مدیران دستگاههای اداری شود و اگر اعتباری وجود داشته باشد مطابق اولویت آنرا برای جلوگیری از وقوع بحران هزینه کنند.

وی گفت: یکی از اقدامات مهم بحث تجمیع ماشین‌آلات مورد نیاز در مواقع بحران است که در این زمینه باید مکانی برای استقرار آنها در نظر گرفته شود تا در صورت نیاز بتوان به موقع اقدامات عملیاتی را به انجام رساند.

احمدوند گفت: یکی دیگر از اقدامات مورد توجه بحث جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و فضولات حیوانی در حریم رودخانه‌هاست که ممکن است باعث انسداد راه آب شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198367
  • دیدگاه‌ها برای دستگاه‌های مسئول نسبت به انجام وظایف خود قبل از وقوع بحران اقدام کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.