• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

بهترین راهکار مقابله با بیماری کرونا ماندن در خانه است

  • کد خبر : 54782
  • 26 اسفند 1398 - 8:46
بهترین راهکار مقابله با بیماری کرونا ماندن در خانه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: بهترین روش جهت مقابله و عدم ابتلا به بیماری کرونا در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است. به گزارش عصر همدان؛ جلسه ستاد مردمی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صبح امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ برگزار گردید. حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی رئیس سازمان تبلیغات […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: بهترین روش جهت مقابله و عدم ابتلا به بیماری کرونا در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است.

به گزارش عصر همدان؛ جلسه ستاد مردمی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صبح امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ برگزار گردید.

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کبودراهنگ در ابتدای این جلسه با بررسی ابعاد مختلف این بیماری اظهارکرد:  ماجرایی که برای کشور و شهرهای ما و همچنین کشورهای دیگر رخ داده است، می توان از چند زاویه به آن نگریست.

وی در ادامه با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی افزود: گاهی اوقات خودمان مقصریم؛ مثلاً مراعات توصیه‌های پزشکی را نمی‌کنیم و مبتلا به بیماری می‌شویم ، نباید اتفاقات مختلفی را که رخ می‌دهد به گردن یکدیگر بیندازیم؛ باید اول خودمان رعایت کنیم و به دیگران بگوییم که رعایت نمایند.

کیهانی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری گفت:همانگونه که  سخنرانی هر ساله مقام معظم رهبری در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی امسال به علت توصیه‌های بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا کنسل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ رمز در امان ماندن این بیماری در گرو چندین عمل دانست و بیان کرد: پویش ملی در خانه بمانیم و پرهیز از برگزاری هرگونه تجمعات و  سفرها و خارج شدن از شهرها با هدف جلوگیری از گسترش بیماری  بهترین توصیه بهداشتی ما به همشهریان و هموطنان برای جلوگیری به این بیماری است.

در ادامه یکی از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ضمن ارائه آخرین وضعیت مبتلایان این ویروس در شهرستان کبودراهنگ افزود: بهترین روش برای ریشه کن شدن این ویروس  در گرو اتحاد همگانی و رعایت نکات بهداشتی  و عمل کردن به پویش در خانه بمانیم است.

در پایان جلسه اعضای ستاد مصوباتی داشتند که به شرح ذیل است:

-مصوب گردید هیئات مذهبی شهرستان در راستای ضدعفونی کردن مناطق مورد نیاز در شهرها و روستاها مساعدت فرمایند و در راستای عمل به پویش به توان ما به صورت حداکثری مشارکت فرمایند.

-نمازهای جماعت با توجه به تصمیم شورای تبلیغ استان تا اطلاع ثانوی در همه مساجد شهری و روستایی تعطیل گردد.

-روحانیون محترم روستاهای شهرستان همکاری لازم را با خانه بهداشت روستا  در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردمی داشته باشند.

-هیئت های مذهبی در مناسبت های مذهبی تا اطلاع ثانوی از هرگونه تجمع در مساجد ومنازل خودداری نموده و فعالیت های خود را به صورت مجازی داشته باشند.

-مراسم نو عید در مساجد برگزار نگردیده و هیئت امنا محترم نسبت به بیان اطلاعیه فوق اقدام نمایند.

-اطلاع رسانی لازم جهت عدم حضور مردم بر سر قبور اموات در پنج شنبه آخر سال توسط روحانیون و هیئت امنا انجام گیرد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54782
  • دیدگاه‌ها برای بهترین راهکار مقابله با بیماری کرونا ماندن در خانه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.