• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

خانه های مسکن مهر هویت دار می شوند

  • کد خبر : 133465
  • 05 آبان 1400 - 8:47
خانه های مسکن مهر هویت دار می شوند

در پی مشکلات رفاهی منطقه حاشیه نشین مسکن مهر و سرکشی و بازدید میدانی چندین باره مسئولان از محوطه مسکن مهر جلسه ای جهت بررسی مشکلات رفاهی، فنی و خدماتی با حضور مدیران واحدها و مسئولان برگزار شد. به گزارش عصرهمدان، به دنبال بازدید های میدانی شورای شهر و شهرداری در چندماهه اخیر، جلسه ای […]

در پی مشکلات رفاهی منطقه حاشیه نشین مسکن مهر و سرکشی و بازدید میدانی چندین باره مسئولان از محوطه مسکن مهر جلسه ای جهت بررسی مشکلات رفاهی، فنی و خدماتی با حضور مدیران واحدها و مسئولان برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان، به دنبال بازدید های میدانی شورای شهر و شهرداری در چندماهه اخیر، جلسه ای با حضور دادستان، اعضای شوارای شهر، شهردار و روسای اداره صمت ثبت اسناد، اداره مسکن و راه سازی، شبکه بهداشت وکلانتری۱۱ شهرستان بهار و امام جماعت منطقه در مسجد فاطمه الزهرا(س) مسکن مهر جهت بررسی و حل مشکلات منطقه مسکن مهر برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد مصوباتی که در این جلسه باحضور مسئولان و مدیران واحدهای اجرایی و مدیران واحدها به تصویب می رسد اجرا گردد.

شهردار بهار در این جلسه اظهار کرد: ۳۲۰ واحد( ۸ بلوک ۴۰ واحدی) خانه در مسکن مهر وجود دارد که بعد از ده سال پرونده نوسازی ندارند و نیاز به عوارض نوسازی دارد و باید هر خانه در شهرداری با تشکیل پرونده، هویت دار شودو با پرداخت عوارض خدمات دهی انجام خواهد شد.

در ادامه این اظهارات مدیران ساختمان موظف شدند نسبت به تشکیل پرونده نوسازی در شهرداری بهار تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ اقدام نمایند، بدیهی است که این دسته از مالکین صرفا عوارض سال ۱۴۰۰ را پرداخت خواهند نمود و با تشکیل شورای شهر از پرداخت عوارض سالهای قبل ۸ تا ۹ سال معاف خواهند بود و افرادی که بعد از تاریخ مقرر ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ مراجعه نمایند موظف به پرداخت عوارض سالهای قبل خواهند بود.

همچنین مصوب شد: اداره ثبت اسناد با مساعدت اداره راه و شهرسازی جهت صدور اسناد همکاری نماید و رئیس اداره راه و شهرسازی با مشارکت مدیران واحدها نسبت به تکمیل پرونده جهت اخذ سند ثبتی واحدها اقدام نمایند.

همچنین در پی اعتراض اهالی مسکن مهر در خصوص پخت نامنظم نانوایی و گرانفروشی نان و گرانفروشی اقلام سوپر مارکت مقرر شد: اداره صمت و اتحادیه نانوایان شهرستان در خصوص پخت به موقع و رعایت نرخ نان نظارت ویژه داشته باشند و با نمایندگی فروشگاه زنجیره ای افق کورش مذاکره صورت گیرد تا در جهت وجود زیر ساخت ها شعبه فروشگاه کورش در منطقه مسکن مهر افتتاح شود با تلاش برای استقرار یک مرکز نانوایی و سوپرمارکتی نیز در منطقه مسکن در حال بررسی است که با واگذاری زمین از طریق مزایده به بخش خصوصی توسط اداره راه و شهرسازی ایجاد خواهد شدو در اسرع وقت اداره راه و شهرسازی در خصوص مزایده زمین متعلق احداث واحد تجاری و نانوایی اقدام شود.

با توجه به دور بودن و درحاشیه بودن این منطقه از مرکز شهر و نبود خط تاکسی ثابت مصوب شد: شهرداری و شورای شهر با همکاری مسئول تاکسیرانی به مدت دو هفته، تعدادی تاکسی را در منطقه مهر بانرخ مشخص مستقر نمایند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133465
  • دیدگاه‌ها برای خانه های مسکن مهر هویت دار می شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.