• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

حمایتم از پروژه ی اسکای مال شایعه است/ لزوم رعایت اخلاق مداری در مطالبه گری

  • کد خبر : 93008
  • 29 آبان 1399 - 20:45
حمایتم از پروژه ی اسکای مال شایعه است/ لزوم رعایت اخلاق مداری در مطالبه گری

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با برخی از گروه های مطالبه گر همدانی گفت‌: جنبش های مطالبه گری باید موضوعاتی را که مورد مطالبه قرار می دهند با رعایت اصول انجام دهند. به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با برخی […]

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با برخی از گروه های مطالبه گر همدانی گفت‌: جنبش های مطالبه گری باید موضوعاتی را که مورد مطالبه قرار می دهند با رعایت اصول انجام دهند.
به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با برخی از گروه های مطالبه گر همدانی گفت‌: جنبش های مطالبه گری باید موضوعاتی را که مورد مطالبه قرار می دهند با رعایت اصول انجام دهند.
وی افزود: اسلام دین اخلاق است و کسانی که منتقد مسئله و یا پروژه ای هستند باید با اخلاقِ حرفه ی مطالبه گری با موضوعات برخورد کنند.
امام جمعه همدان، حمایتش از پروژه اسکای مال را شایعه دانست و گفت: من از تمام پروژه های مهم شهری که مسیر قانونی را طی کنند و پیوست ها و مجوزهای لازم را اخذ کنند حمایت می کنم و این گونه نیست که از یک پروژه خاص حمایت کنم.
وی استدلال های منتقدین پروژه را به جا دانست و افزود: مدیران شهری که از پروژه مذکور حمایت کردند حتما باید صحبت های منتقدین را نیز بشنوند و به سوالات آنها پاسخ دهند.
امام جمعه همدان افزود: پروژه های مهم شهری حتما باید قبل از شروع فعالیت ساخت و ساز پیوست های فرهنگی و اجتماعی را ارائه دهند.
وی درباره موضوع پروژه اسکای مال گفت بدیهی است که چنین پروژه ای در فضای اقتصاد مقاومتی نیست.
در این دیدار، منتقدین پروژه اسکای مال عوامل حقوقی و هزینه های سنگین و جبران ناپذیر پروژه برای مدیریت شهری را از مهم ترین ایرادات قانونی این پروژه دانستند.
انتهای پیام/د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93008
  • دیدگاه‌ها برای حمایتم از پروژه ی اسکای مال شایعه است/ لزوم رعایت اخلاق مداری در مطالبه گری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.