• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

حماسه ۹ دی باطل کننده نقشه های دشمنان و فتنه گران بود/ برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها در‌ مصلی نهاوند

  • کد خبر : 139886
  • 08 دی 1400 - 8:31
حماسه ۹ دی باطل کننده نقشه های دشمنان و فتنه گران بود/ برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها در‌ مصلی نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: بصیرت مردم در ۹ دی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کرد. سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: ۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران اسلامی به ولایت فقیه و سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است. […]

فرمانده سپاه نهاوند گفت: بصیرت مردم در ۹ دی نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کرد.

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: ۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران اسلامی به ولایت فقیه و سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در آزمون بصیرت، چشمان فتنه را در این روز به یاد ماندنی و بزرگ کور کردند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.

مختاری افزود: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است و روز ۹ دی نیز یکی از این روزهای حماسی است.

وی بیان داشت: دوران غرور آفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای و دفاعی از نمونه های بارزی است که جز هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و روز ۹ دی نیز از این ایام الله است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در همه این عرصه ها دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شده اند.

وی ادامه داد: فتنه‌ سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه ۹ دی نقش بر آب شد.

مختاری بیان کرد: مردم در ۹ دی به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه ۹ دی ماه به فرموده ی رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است، افزود: در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحل گوش می دهند که می‌فرمود «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

وی بیان داشت: سپاه ناحیه نهاوند از ۹ دی تا ۱۹ دی که دهه ی بصیرت است برنامه های متنوعی در سطح حوزه ها و پایگاهها خواهد داشت.

مختاری با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: نسل جوان امروز ما به دنبال یک الگو است که حاج قاسم سلیمانی میتواند به عنوان یک مکتب انسان ساز الگوی نسل جوان باشد.

وی در خاتمه اظهار داشت: مراسم ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دلها با حضور همرزم سردار سلیمانی در مصلی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139886
  • دیدگاه‌ها برای حماسه ۹ دی باطل کننده نقشه های دشمنان و فتنه گران بود/ برگزاری مراسم گرامیداشت سردار دلها در‌ مصلی نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.