• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

بازدید و تقدیر حجت‌الاسلام فلاحی از مدافعان سلامت بیمارستان سینا

  • کد خبر : 52299
  • 12 اسفند 1398 - 15:39
بازدید و تقدیر حجت‌الاسلام فلاحی از مدافعان سلامت بیمارستان سینا

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم از قسمت‌های اورژانس، بخش عفونی و ICU بیمارستان سینا همدان بازدید و از مدافعان سلامت در یان بیمارستان تقدیر کرد. به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم به همراه حجت‌الاسلام سعید کاظمی مسئول نهاد […]

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم از قسمت‌های اورژانس، بخش عفونی و ICU بیمارستان سینا همدان بازدید و از مدافعان سلامت در یان بیمارستان تقدیر کرد.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم به همراه حجت‌الاسلام سعید کاظمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان ظهر امروز از قسمت‌های اورژانس، بخش عفونی و ICU بیمارستان سینا همدان بازدید کردند.

در این بازدید از زحمات کادر پزشکی، درمانی و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت در بخش‌های مذکور این بیمارستان با توجه به دو چندان شدن تلاش‌های آنها به دلیل شیوع کرونا تقدیر شد.

مدافعان سلامت این روزها با از خود گذشتگی در حال خدمت‌رسانی به بیماران، به ویژه بیماران کرونایی هستند که البته این از خودگذشتگی و فداکاری با هیچ پاداشی قابل تقدیر نیست.

انتهای پیام/ذ

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52299
  • دیدگاه‌ها برای بازدید و تقدیر حجت‌الاسلام فلاحی از مدافعان سلامت بیمارستان سینا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.