• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

حاج قاسم! حسابی دلمان برایت تنگ شده…

  • کد خبر : 139771
  • 07 دی 1400 - 8:51
حاج قاسم! حسابی دلمان برایت تنگ شده…

فراق از فرمانده مردمی که برای همه نقش پدری را ایفا کرد و حمایتش حد و مرز نمی شناخت روز به روز بیشتر می شود و یارانش سعی می کنند هر روز به خیل مکتب این سردار شهید بیافزایند. به گزارش عصرهمدان؛ در اولین ساعات بامداد ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸، سپهبد حاج قاسم سلیمانی […]

فراق از فرمانده مردمی که برای همه نقش پدری را ایفا کرد و حمایتش حد و مرز نمی شناخت روز به روز بیشتر می شود و یارانش سعی می کنند هر روز به خیل مکتب این سردار شهید بیافزایند.

به گزارش عصرهمدان؛ در اولین ساعات بامداد ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله پهپادهای آمریکایی به فرودگاه بغداد، به شهادت رسید. در این حمله، ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تعدادی دیگر از یاران این دو فرمانده مقاومت نیز به شهادت رسیدند.

شهید حسین پورجعفری، شهید هادی طارمی، شهید شهرود مظفری‌نیا و شهید وحید زمانیان، شهدای همراه سپهبد سلیمانی بودند.

هنوز آفتاب طلوع نکرده بود که مردم دسته دسته در خیابان های تهران در حال برگزاری مراسم با شکوه و میلیونی بودند.

خبر خبری ناگوار برای همه ملت ایران و حتی کشورهای برون مرزی بود چرا که هر جا صدای مظلومی بلند شده بود حاج قاسم تمام قد در میدان حاضر بود، بنابراین محبوبیت او مرز نمی شناخت.

هر شیعه ای در هر جای جهان با شنیدن نام سردار سلیمانی اندوه بزرگی در دل جای داد، چرا که برای همه مانند پدری دلسوز و مهربان بود.

حالا در آستانه دومین سالگرد سردار شهید با شهروندان همدانی از هر قشری به گفتگو پرداختیم.

مریم خدابنده لو یکی از مربیان آموزش و پرورش به خبرنگار ما گفت: خبر شهادت حاج قاسم را از رسانه شنیدم و برایم غیر قابل باور بود، زمانی که راهی مدرسه شدم در گوشه و کنار شهر پوسترهای شهادت وی را دیدم گویی شهر را غم گرفته بود و از پیر و جوان همه ناراحت بودن.

محمد مرادی دانشجوی دانشگاه بوعلی همدان گفت: خیلی ها از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم بغضی در گلویشان بود و اشک هایشان سرازیر می شد، اما باید دشمن بداند که ما قوی و محکم تر پای ولایت فقیه ایستادیم.

وی افزود: دشمن بداند از ذره ذره حاج قاسم لشکر لشکر می جوشد و انتقام خونش را خواهد گرفت.

یکی از بازاریان همدان گفت: امنیت کشور را مدیون سردار سلیمانی بودیم چرا که امیدی برای کشور و نقطه قوت هر ایرانی و بچه شیعه بود.

وی ادامه داد: جسارت، شجاعت و غیرت و مردمی بودن از او یک ابر قدرت ساخت که محورهای مقاومت در منطقه را روز به روز محکم تر کرد.

یکی از خبرنگاران همدانی گفت: خبر شهادت حاج قاسم را زمانی که عازم دفتر محل کارم بودم شنیدم، هر چند همه خبرنگاران برای خبر دسته اول عجله دارند اما رسانه ها اشتیاقی برای این خبر نداشتند.

یکی از دبیران همدانی گفت: ساعت ۷ صبح از تلویزیون شنیدم خیلی ناراحت شدم یاد دلاوری های او در محورهای مقاومت افتادم و مثل کسی بودم که بزرگش ر ا از دست داده و پشتیبانی ندارد و چند شب بعد هم خوابش را دیدم.

فراق از فرمانده مردمی که برای همه نقش پدری را ایفا کرد و حمایتش حد و مرز نمی شناخت روز به روز بیشتر می شود و یارانش سعی می کنند هر روز به خیل مکتب این سردار شهید بیافزایند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139771
  • دیدگاه‌ها برای حاج قاسم! حسابی دلمان برایت تنگ شده… بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.