• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
معاون آموزش، تحقیقات دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد:

جذب ۴ میلیارد تومان بودجه پژوهشی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

  • کد خبر : 194675
  • 02 شهریور 1402 - 9:53
جذب ۴ میلیارد تومان بودجه پژوهشی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد
معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به رشد ۶۰ درصدی تولید مقالات علمی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ۹ ماه گذشته، گفت: از محل یک درصد ماده ۵۶ ، مبلغ 4 میلیارد تومان بودجه پژوهشی جذب کنیم که برابر بودجه پژوهشی دانشکده است.

به گزارش عصر همدان؛ مجید براتی از رشد ۶۰ درصدی تولید مقالات علمی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ۹ ماه گذشته خبر داد و گفت: این دانشکده از بین دانشکده‌های علوم پزشکی کشور رتبه پنجم را در تولید مقالات علمی کسب کرده، البته هدفگذاری ما رشد ۲۰۰ درصدی تا پایان سال ۲۰۲۳ است.

معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه برای رشته‌های تحصیلی جدید افتتاح ساختمان پرستاری شهرستان به لحاظ فضا از نقش مؤثری برخوردار بوده، اظهار کرد: با افتتاح ساختمان دانشکده پرستاری حداکثر تا پایان امسال و رفع دغدغه فضا به راحتی می‌توانیم به اهداف توسعه رشته‌های تحصیلی این دانشکده بپردازیم.

وی راه‌اندازی مرکز اسکین لب با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال، تجهیز مرکز مهارت های بالینی با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال، راه اندازی مرکز آزمون آنلاین با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال، تجهیز سالن تشریح با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال و افتتاح آن در آینده نزدیک، تجهیز کتابخانه مرکزی دانشکده علوم پزشکی شهرستان با خرید ۵ میلیارد ریال کتاب را از جمله اقدامات این دانشکده از ابتدای سال تاکنون برشمرد. براتی با بین اینکه مجوز کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده نیز گرفته و هم اکنون این کمیته فعال است، افزود: دانشکده علوم ‌پزشکی اسدآباد با گرفتن این مجوز طی۶ ماه فعالیت این کمیته، رتبه ۶ را از بین ۱۴ دانشکده را کسب کرده است.

وی در ادامه از دریافت مجوز راه‌اندازی مجله انگلیسی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان نخستین دانشکده علوم پزشکی مستقل در سطح کشور بوده که موفق به دریافت این مجوز برای انتشار شده است.

معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه جذب اعتبارات پژوهشی ما بسیار خوب بوده است، گفت: در این رابطه موفق شدیم از محل یک درصد ماده ۵۶ ، مبلغ ۴ میلیارد تومان بودجه پژوهشی جذب کنیم که برابر بودجه پژوهشی دانشکده است.

وی همچنین از دریافت مجوز دو طرح اثرگذار پیشگیری از خودکشی و دیابت برای دانشکده علوم پزشکی شهرستان خبر داد و مطرح کرد: با راه‌اندازی و فعالیت این دو طرح براساس پیشرفت کار وزارتخانه هر ساله به این دو طرح بودجه اختصاص خواهد داد. براتی یکی از پروژه‌های مهم این دانشکده را راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری سلامت دانست و گفت کارهای مجوز و موافقت آن انجام گرفته و منتظر صدور مجوز آن هستیم که با صدور مجوز این مرکز رشد و فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی شهرستان راه‌اندازی خواهد شد، البته راه‌اندازی این مرکز از نقش مؤثری در جذب شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار خواهد بود.

وی اردوی زیارتی و ساحتی و فرهنگی برای دانشجویان و اعزام ۸۰ نفر از دانشجویان به اردوی مشهد مقدس، برنامه فرهنگی حکیمان دو برای اعضای هیأت علمی دانشکده،۴ کرسی آزاداندیشی، اردوهای دانشجویی دو روزه قم و جمکران، برگزاری ۱۳ اردوی جهادی و برگزاری زیارت عاشورا را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت آموزشی این دانشکده از ابتدای سال تاکنون برشمرد .

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194675
  • دیدگاه‌ها برای جذب ۴ میلیارد تومان بودجه پژوهشی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.