• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
بعد از ۱۱ سال انجام شد؛

پرداخت بدهی شهرداری نهاوند بابت ساختمان دخانیات

  • کد خبر : 214899
  • 04 اردیبهشت 1403 - 7:38
پرداخت بدهی شهرداری نهاوند بابت ساختمان دخانیات
شهردار نهاوند گفت: بدهی شهرداری نهاوند به اداره دخانیات بابت زمین این اداره بعد از حدود ۱۱ سال پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان»، حدود ۱۱ سال پیش بود که ساختمان اداره دخانیات نهاوند در مرکز شهر توسط شهرداری این شهر تملک و سپس تخریب شد.

بعد از تخریب این ساختمان میدان بزرگی با عنوان میدان مرکزی یا میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی احداث شد تا مورد استفاده همشهریان قرار بگیرد ولی پول آن اخیرا پرداخت شده است.

مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در این خصوص گفت: میدان سردار شهید سلیمانی که در سال‌های گذشته تملک، تخریب و تبدیل به فضای سبز شده بود به علت عدم پرداخت مبلغ ملک به حساب دخانیات که صاحب زمین بود مشکلاتی را ایحاد کرده بود.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته عدم پرداخت این بدهی بارها باعث مسدود شدن حساب شهرداری، توقف عملیات عمرانی و… شده بود که این بدهی همچنان باقی بوده و طی روزهای گذشته مبلغ بدهی بعد از حدود ۱۱ سال تسویه شد.

شهردار نهاوند افزود: این اقدام در راستای رفع مشکلات قدیمی که مانع از توسعه شهر می‌شوند توسط شهرداری و با پیگیری‌های زیاد انجام گرفت و هم اکنون این ملک متعلق به شهروندان و شهرداری نهاوند است.

وی همچنین از رایزنی با معاون اقتصادی وزیر کشور برای تامین منابع توسعه خبر داد.

شهردار نهاوند گفت: با هدف پیگیری اعتبارات، قیر و ماشین‌آلات عمرانی در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وزارت کشور و بنیاد مستضعفان با کوشش‌تبار معاون اقتصادی وزیر کشور دیداری داشتیم.

وی اظهار داشت: در این دیدار اقدامات و نیازهای اساسی شهر نهاوند بیان شد و جلسه‌ای با معاونان و کارشناسان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هم برگزار و پیگیری و مکاتبه با بنیاد مستضعفان نیز انجام شد.

یوسفی نوید افزود: جذب اعتبارات و سهمیه‌ برای پروژه‌های عمرانی و ماشین‌آلات نیازمند پیگیری‌های مکرر است که شهرداری نهاوند به نسبت سال های گذشته در این راه پیشتاز و پیشرفت قابل توجهی هم در جذب این اعتبارات داشته است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214899
  • دیدگاه‌ها برای پرداخت بدهی شهرداری نهاوند بابت ساختمان دخانیات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.