• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تکمیل سایت موزه میدان امام خمینی (ره) ظرف چند ماه آینده/ دیگر هیچ تاریخی برای افتتاح پل شهید همدانی اعلام نمی کنیم

  • کد خبر : 68037
  • 06 خرداد 1399 - 14:15
تکمیل سایت موزه میدان امام خمینی (ره) ظرف چند ماه آینده/ دیگر هیچ تاریخی برای افتتاح پل شهید همدانی اعلام نمی کنیم

کامران گردان گفت: امیدواریم ظرف سه یا چهار ماه آینده ساخت سایت موزه میدان امام خمینی (ره) خاتمه یابد و سایت موزه تکمیل شود. رئیس شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در ساخت سایت موزه میدان امام خمینی (ره) دستگاه های میراث فرهنگی، اداره راه و شهرسازی و […]

کامران گردان گفت: امیدواریم ظرف سه یا چهار ماه آینده ساخت سایت موزه میدان امام خمینی (ره) خاتمه یابد و سایت موزه تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در ساخت سایت موزه میدان امام خمینی (ره) دستگاه های میراث فرهنگی، اداره راه و شهرسازی و شهرداری دخیل هستند، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت اما هماهنگی هایی در خصوص اعتبار این طرح صورت و نقشه و طراحی آن حل شده است.

گردان با اشاره به اینکه اخیرا کارها برای ساخت این سایت موزه شروع شده است افزود: امیدواریم ظرف سه یا چهار ماه آینده این وضعیت خاتمه یابد و سایت موزه تکمیل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وظایف شهرداری و اداره راه و شهرسازی در این خصوص چیست، گفت: متولی اصلی این کار میراث فرهنگی است و ساخت آن بر عهده شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد:  راه و شهرسازی اعتبار این طرح را در نظر می‌گیرد و اعتبار و تامین می‌کند؛ شهرداری نیز بودجه ای در این خصوص را اختصاص داده و ما هم پیگیر موضوع هستیم.

گردان در پاسخ به این سوال که اخطاریه ها به شهردار توسط اعضای شورای شهر به کجا رسید، گفت: شهردار اکثریت سوال‌ها را پاسخ دادند و اعضا نیز قانع شدند اما برخی سوال‌ها باقی مانده که باید مدارک بیشتری داشته باشند.

وی در خصوص زمان افتتاح پل شهید همدانی خاطرنشان کرد: ما دیگر هیچ تاریخی را اعلام نمی‌کنیم و قول نمی دهیم و بنا به گفته شهردار مسائل تحریم و کابل باعث تاخیر در افتتاح این پل شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68037
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل سایت موزه میدان امام خمینی (ره) ظرف چند ماه آینده/ دیگر هیچ تاریخی برای افتتاح پل شهید همدانی اعلام نمی کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.