• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

تلاش دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات است/ اجازه ندهیم وحدت و انسجام مردم آسیب ببیند

  • کد خبر : 47447
  • 17 بهمن 1398 - 9:29
تلاش دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات است/ اجازه ندهیم وحدت و انسجام مردم آسیب ببیند

علی اصغر ناظری پور با بیان اینکه دشمنان به دنبال عدم مشارکت جدی مردم در انتخابات هستند، گفت: نا امید کردن و عدم مشارکت مردم در انتخابات از برنامه های دشمن است. به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان درگزین شامگاه دیشب در جمع نمازگزاران مسجد جامع قروه درگزین اظهار کرد: دعاهای شما مردم عزم ما […]

علی اصغر ناظری پور با بیان اینکه دشمنان به دنبال عدم مشارکت جدی مردم در انتخابات هستند، گفت: نا امید کردن و عدم مشارکت مردم در انتخابات از برنامه های دشمن است.

به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان درگزین شامگاه دیشب در جمع نمازگزاران مسجد جامع قروه درگزین اظهار کرد: دعاهای شما مردم عزم ما را برای پیمودن راه خدمت گزاری یاری می کند.

وی افزود: فعالیت های مسجد جامع شهر قروه شاخص است و امدواریم این برنامه ها در راستای نزدیک کردن دل ها و ایجاد همبستگی و وحدت در بین مردم تداوم یابد.

ناظری پور با اشاره به مصوبه ارتقای بخش قروه درجزین به شهرستان درگزین ادامه داد: این مصوبه شور و شوق زیادی در منطقه ایجاد کرد و همه احساس غرور کردند. 

فرماندار درگزین خاک و آب منطقه درگزین را دارای ظرفیت‌های بی شمار برشمرد و اضافه کرد: همه توان خود را برای شکوفایی ظرفیت های بی نظیر شهرستان به کار خواهیم بست.

 ناظری پور وحدت را عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت : انسجام و وحدت مردم و رهبری امام، عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و همین عامل، انقلاب را از مشکلات دهه های گذشته به سلامت عبور داده است.

 وی خاطر نشان کرد: قطعا قدرت های بزرگ تحمل قدرت مردم ایران را ندارند و به هر اقدامی جهت جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور دست می زنند.

 فرماندار درگزین با بیان رشادت ها و بزرگی های سپهبد شهید سلیمانی، ترور وی را بخشی از برنامه دشمن برای ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم دانست و افزود: آقای رئیس جمهور اخیرا اعلام کرد که دشمن اتحاد و انسجام مردم را نیز می خواهد ترور کنند.

 ناظری پور اتحاد و همدلی را بزرگترین مشکل دشمنان ملت ایران دانست و تاکید کرد: باید بیش از گذشته هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که در وحدت و انسجام مردم خللی وارد شود.

 وی حربه دشمنان را عدم مشارکت جدی مردم در انتخابات دانست و افزود: دشمن بیشتر به دنبال نا امید کردن و عدم مشارکت مردم در انتخابات است و در این راستا آنها عملکرد دولت، نظام و حتی مجلس را نیز به زیر سوال می برند.

فرماندار درگزین با بیان اینکه مردم آگاه هستند و در ۲ اسفند شاهد انتخاباتی پر شور خواهیم بود، گفت: تمام زیرساخت ها در شهرستان درگزین برای انتخابات پرشور مهیا شده است و  فرمانداری  انتخابات را برگزار می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47447
  • دیدگاه‌ها برای تلاش دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات است/ اجازه ندهیم وحدت و انسجام مردم آسیب ببیند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.