• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه:

تصاویر مخابره شده از شهدای غزه باور نکردنی است

  • کد خبر : 213723
  • 14 فروردین 1403 - 11:58
تصاویر مخابره شده از شهدای غزه باور نکردنی است
یک کارشناس سیاسی با بیان اینکه فیلم و تصاویر مخابره شده از شهدای بیمارستان شفا در غزه باورنکردی است، گفت: شهدا که شامل بیماران و کادر پزشکی هستند با دستان بسته شهید شدند و این نشان از خوی وحشی‌گری رژیم ظالم صهیونیستی دارد.

امیرعباس آقایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی بعداز دو هفته محاصره بیمارستان شفا بالاخره به این محاصره پایان داد اما باید به نحوه پایان دادن آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه این مجتمع شامل چند ساختمان بود، افزود: درحال حاضر تقریبا همه ساختمان‌ها با خاک یکسان شده و چند صد نفر در این بیمارستان به طرز وحشیانه‌ و باورنکردی به شهادت رسیدند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: فیلم و تصاویر مخابره شده از این بیمارستان و جنازه شهدا باورنکردی است، شهدا که شامل بیماران و کادر پزشکی هستند با دستان بسته مشاهده شدند و تعداد شهدای غزه به ۳۳ هزار نفر رسید.

آقایی با اشاره به اینکه ادعای رژیم غاصب صهیونیستی مبنی براینکه رزمندگان حماس در این بیمارستان حضور دارند اثبات نشد، تصریح کرد: با این وجود جنایات غیرقابل بیان و دردناکی در این بیمارستان رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این میان نتانیاهو گفته است آماده حمله زمینی به رفح هستند و این منطقه از ابتدا منطقه‌ای امن بیان شده بود که نیمی از جمعیت مظلوم غزه به آن پناه بردند.

این کارشناس سیاسی در ادامه به جنایت روز گذشته رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق اشاره کرد و گفت: جنگنده رژیم صهیونیستی، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد و نوع انفجار و بمب نشان دهنده این بود که قصد داشتند کسی در این ساختمان زنده نماند.

آقایی با بیان اینکه در این حمله، دو سردار عزیزمان در نیروی قدس و پنج تن از افسران سپاه نیروی قدس به شهادت رسیدند، عنوان کرد: نتانیاهو در باتلاقی گرفتار شده به تعبیر مقام معظم رهبری، نه راه پس دارد و نه راه پیش و این ماجرا برای او دو سر باخت است و به همین دلیل تلاش می‌کند جمهوری اسلامی ایران را مستقیم وارد جنگ کند.

وی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تلاش کردند ایران را مستقیم وارد جنگ کنند، افزود: آن‌ها با مظلوم‌نمایی تلاش کردند چهر‌ خود را در جهان به طرز دیگری نشان دهند و جنگ را به عرصه دیگری بکشانند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: سخنگوی رژیم صهیونیستی ترس داشت نسبت به حمله دیروز سخن بگوید اما خبرنگار آن‌ها در توییتر خود نوشت:«خیلی واضح می‌گوییم که می‌خواهیم با ایران و حزب الله وارد جنگ شویم. آیا هنوز نفهمیدید؟»

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: حرکت دیروز نتانیاهو انتحاری است و نشان می‌دهد برای بقاء خودش حاضر است هرکاری کند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213723
  • دیدگاه‌ها برای تصاویر مخابره شده از شهدای غزه باور نکردنی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.