• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

تریاک احتمال درگیری ریه با کروناویروس را افزایش می دهد

  • کد خبر : 56582
  • 08 فروردین 1399 - 15:10
تریاک احتمال درگیری ریه با کروناویروس را افزایش می دهد

دکتر سعید نظری گفت: تریاک سمی و بشدت اعتیاد آور است و به دلیل رخوت، سستی و سردی که ایجاد می‌کند برای ریه‌ها مضر است و علاوه بر اینکه در پیشگیری یا درمان کرونا موثر نیست، احتمال درگیری ریه‌ها را با کروناویروس افزایش می‌دهد.   به گزارش عصر همدان؛ مطلب نادرستی درباره تاثیر تریاک در […]

دکتر سعید نظری گفت: تریاک سمی و بشدت اعتیاد آور است و به دلیل رخوت، سستی و سردی که ایجاد می‌کند برای ریه‌ها مضر است و علاوه بر اینکه در پیشگیری یا درمان کرونا موثر نیست، احتمال درگیری ریه‌ها را با کروناویروس افزایش می‌دهد.

 

به گزارش عصر همدان؛ مطلب نادرستی درباره تاثیر تریاک در پیشگیری یا درمان کرونا منتشر شده است، که دکتر سعید نظری در این کلیپ با تشریح جزییات این موضوع را  نقض می کند.

وی با بیان اینکه تریاک ماده‌ای اعتیادآور است و در دسته‌بندی مواد مخدر جزء مواد سستی‌زاست و در طب سنتی نیز مزاج سرد و خشک دارد افزود: از طرف دیگر ویروس covid19 سرمادوست است و در سی‌تی‌اسکن‌های بیماران کرونایی از محیط ریه به مرکز آن گسترش پیدا می‌کند.

نظری تاکید کرد: در نتیجه علاوه براین که تریاک سمی و بشدت اعتیاد آور است به دلیل رخوت، سستی و سردی که ایجاد می‌کند برای ریه‌ها مضر است و علاوه بر اینکه در پیشگیری یا درمان کرونا موثر نیست، احتمال درگیری ریه‌ها را با کروناویروس افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56582
  • دیدگاه‌ها برای تریاک احتمال درگیری ریه با کروناویروس را افزایش می دهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.