• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرماندار نهاوند خبر داد:

تدارک ۴ مکان برای اسکان مسافران

  • کد خبر : 213228
  • 02 فروردین 1403 - 14:14
تدارک ۴ مکان برای اسکان مسافران
مراسم استقبال از مسافران نوروزی در نهاوند برگزار شد و فرماندار این شهرستان بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان»، آیین استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان نهاوند با حضور فرماندار و مسئولان اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان در ورودی شهر نهاوند برگزار و به نخستین مسافران نوروزی وارد شده به نهاوند هدایا و بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: ۱۰ کمیته برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و شهروندان فعال شده و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: چهار مکان برای اسکان مسافران پیش بینی شده و علاوه بر آن میهمان‌سرای ادارات و نهادها نیز آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

فرماندار نهاوند افزود: نهاوند ظرفیت‌های زیادی در بحث گردشگری دارد و باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها لحظات خوبی برای مسافران رقم بزنیم.

وی در ادامه از پایگاه‌های امداد و نجات شهری و بین شهری، ایستگاه پلیس و پلیس راه قلعه قباد که در مسیر عبور مسافران است بازدید کرد.

احمدوند با قدردانی از زحمات آنها گفت: شهرستان نهاوند آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی را دارد و همه باید در این راستا تلاش کنند.

فرماندار نهاوند افزود: تمام اقدامات لازم اعم از تمهیدات جاده‌ای، امنیت و سلامت مسافران جهت رفاه مردم و داشتن سفری ایمن توسط مجموعه مدیریتی شهرستان نهاوند اندیشیده شده است‌.

وی بیان کرد: نهاوند با وجود سراب‌ها، طبیعت بکر و زیرساخت‌های گردشگری لازم جهت میزبانی خوب و در شأن مردم عزیز شرایط لازم را دارا است‌.

احمدوند در پایان ضمن بازدید از مجموعه نیروهای خدمات رسان بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران تاکید کرد.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213228
  • دیدگاه‌ها برای تدارک ۴ مکان برای اسکان مسافران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.