• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

تخلف یک نهاد حمایتی و خروج از دستورالعمل های بهداشتی باعث اجتماع فشرده حدود ۳۰۰ مددجو برای دریافت سبد غذایی شد

  • کد خبر : 80504
  • 03 شهریور 1399 - 14:01
تخلف یک نهاد حمایتی و خروج از دستورالعمل های بهداشتی باعث اجتماع فشرده حدود ۳۰۰ مددجو برای دریافت سبد غذایی شد

تخلف یک نهادحمایتی و خروج این نهاد از دستورالعمل های بهداشتی سبب شد تا تجمعی بهم فشرده حدودا ۳۰۰ نفره در یک مکان به بهانه توزیع سبد غذایی شکل گیرد، آن هم در شرایطی که این شهرستان دو ماهی است که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد؛  شاید فاجعه ای دیگر در راه باشد. به […]

تخلف یک نهادحمایتی و خروج این نهاد از دستورالعمل های بهداشتی سبب شد تا تجمعی بهم فشرده حدودا ۳۰۰ نفره در یک مکان به بهانه توزیع سبد غذایی شکل گیرد، آن هم در شرایطی که این شهرستان دو ماهی است که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد؛  شاید فاجعه ای دیگر در راه باشد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، از صبح امروز تاکنون چند ساعتی است که در سالن ورزشی امیدفر تویسرکان در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ مددجوی یکی از نهادهای حمایتی شهرستان در حالتی هم فشرده آن هم در روزگار کرونایی برای دریافت سبدغذایی اجتماع کرده اند.

نکته نخست آن که در شرایطی که اوضاع و احوال تویسرکان دو ماهی می شود در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، چرا بدین اندازه ضعف مدیریتی حاکم است که باعث شکل گیری چنین تجمعی شود؟

 

آیا به ذهن مدیر این نهاد حمایتی که خود ناظر توزیع برنج و مرغ بین مددجویانش است، خطور نکرده که این امر خلاف تمام پروتکل های بهداشتی است؟ آیا در تصاویر موجود فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده است و همه این افراد ماسک زده اند؟

مضاف بر آن، سالن امیدفر تویسرکان دقیقاً با فاصله اندکی در حوالی فرمانداری تویسرکان واقع شده است؛ چرا فرماندار که مسئول ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان است چنین تخلف بزرگی را نادیده گرفته و تذکری نداده است؟

خطاب به مدیران می گوییم مگر نه آن است که هر گونه تجمعی بالاتر از ۱۰ نفر تخلف است؟ چرا بی توجه به تمامی پروتکل های بهداشتی زمینه ساز شیوع بیشتر کرونا در تویسرکان شده اید چرا اصلاًً خودتان ماسک نزده اید؟

آیا این نوع خدمت رسانی فاجعه نیست؟ اگر قصدتان خدمت رسانی بود چرا بر مددجویان این نهاد سخته گرفته و با وجود هزینه های بالای رفت و آمد، به آنان اعلام کرده اید تنها برای چندکیلو برنج و یک عدد مرغ از روستاهای تابعه به مرکز شهر بیایند؟آیا از دیدگاه شما شأن این افراد تا این اندازه پایین است؟ پس کرامت انسانی چه می شود؟

امید آن که مسئولان و به ویژه در رأس آن فرماندار تویسرکان با چنین اقداماتی که بر شیوع بیشتر کرونا دامن می زنند برخورد کنند.

گرچه تاکنون آن گونه که باید دستورالعمل های بهداشتی از سوی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان عملیاتی نشده است، که اگر چنین بود وضعیت تویسرکان بیش از دو ماه قرمز اعلام نمی شد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80504
  • دیدگاه‌ها برای تخلف یک نهاد حمایتی و خروج از دستورالعمل های بهداشتی باعث اجتماع فشرده حدود ۳۰۰ مددجو برای دریافت سبد غذایی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.