• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

تجمع جمعی از مردم بهار مقابل مجلس

  • کد خبر : 196795
  • 20 شهریور 1402 - 10:24
تجمع جمعی از مردم بهار مقابل مجلس
جمعی از معتمدین شهرستان های بهار و کبودراهنگ، صبح امروز با حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ شدند.

به گزارش عصر همدان؛ در پی طرح افزایش صندلی های مجلس به میزان چهل کرسی و سهم خواهی هریک از استان ها و شهرستان های مستعد و نیازمند افزایش نماینده، شهرستان های بهار و کبودراهنگ هم خواستار تفکیک حوزه انتخابیه خود و افزایش یک نماینده به این دو حوزه هستند.

فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودراهنگ نیز از تلاش خود در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس برای تفکیک دو حوزه انتخابیه خبر داد.

اما رای اعتماد اعضای کمیسیون را نداشته است، از دلایل نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مذاکرات کمیسیون مذکور برای تفکیک حوزه انتخابیه میتوان به وسعت دو شهرستان و تعدد روستاها و جمعیت اشاره نمود که خدمت رسانی به مردم را برای یک نماینده سخت می‌کند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاج رضا مصباح نیز در خطبه های نمازجمعه پیگیری و تفکیک حوزه انتخابیه را خواستار شده بودند.

بدنبال مطالبات مردم صبح امروز دوشنبه گروهی از معتمدین مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ شدند.

لازم به ذکر است امروز طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس به صحن مجلس شورای اسلامی خواهد رفت و به رای گذاشته خواهد شد و ۴۰ نماینده به تعداد نمایندگان اضافه شود، این در حالی است که نام بهار و کبودراهنگ در لیست دیده نمی شود.

انتهای پیام/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196795
  • دیدگاه‌ها برای تجمع جمعی از مردم بهار مقابل مجلس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.