• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

تجلیل از خانواده‌های شهدا در شهرستان بهار

  • کد خبر : 195910
  • 12 شهریور 1402 - 8:49
تجلیل از خانواده‌های شهدا در شهرستان بهار
در راستای بزرگداشت دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از سه خانواده شهید در شهرستان بهار دیدار به عمل آمد.

به گزارش عصر همدان؛ سید حسین حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار، با تسلیت ایام اربعین حسینی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در راستای بزرگداشت دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان با حضور فرماندار شهرستان بهار، نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار و هیئت همراه دیدار و دلجویی از سه خانواده معزز شهید در شهرستان بهار صورت گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار تصریح کرد: آیین تجلیل و تکریم از خانواده شهید اصغر سلطانی، شهید علی اصلاًنی، شهید نوروزعلی عیوضی در روستای سیمین با اهدای لوح و هدایایی برگزار شد.

در این دیدارها فرماندار شهرستان بهار با تاکید بر مقام و جایگاه والای خانواده شهدا گفت: عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی از خون شهداست و بر گردن ما حق دارند و وظیفه ما تکریم و قدردانی از آنهاست.

اصغر سلطانی یکم شهریور ماه سال ۱۳۵۱ در روستای سیمین شهرستان بهار از توابع استان همدان و در خانواده‌ای روستایی و ساده زیست به دنیا آمد و سرانجام در ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۶۶ در ارتفاعات گامو در منطقه عملیاتی بانه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

شهید علی اصلاًنی یکم شهریور، ۱۳۴۷ در روستای سیمین زاغه تابعه شهرستان بهار به دنیا آمد. پدرش محمد، کشاورز بود و مادرش سکینه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. ششم مرداد، ۱۳۶۷ در تنگه چهارزبر اسلام آبادغرب هنگام درگیری با گروههای ضدانقلاب بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد، پیکر وی را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

شهید نوروز علی عیوضی در سال ۱۳۴۶ در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود و در عوان جوانی در دفاع از مملکت در ۲۲ فروردین ۱۳۶۶ به شهادت رسید و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195910
  • دیدگاه‌ها برای تجلیل از خانواده‌های شهدا در شهرستان بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.