• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
آقای مدیرکل؛

تبلیغات اسلامی اسدآباد را دریابید

  • کد خبر : 197330
  • 22 شهریور 1402 - 12:19
تبلیغات اسلامی اسدآباد را دریابید
محرم رفت و صفر هم، روزهای آخر خود را سپری می‌کند، در حالی که هنوز اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان اسدآباد رئیس ندارد و با سرپرست اداره می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ ۱۹ شهریور امسال بود که خبر معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند سرتیتر خبرها قرار گرفت و حجت‌الاسلام حسین گروسی رئیس سابق اسدآباد، عهده‌دار مسئولیت در آن شهرستان شد.

و اما اسدآباد به عنوان یکی از شهرستان‌های استان همدان که در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی از خودکشی، اعتیاد، طلاق و مسائل تربیتی قرار دارد، همچنان بدون رئیس و کمترین کارمند در اداره تبلیغات اسلامی اداره می‌شود.

امسال در محرم و صفر هم که روزهای آخرین خود را می‌گذراند، برنامه‌های فرهنگی اجرا شد و اگر نبود کمی توجه امام جمعه و زحمات هیأت‌های مذهبی، از آن برنامه‌ها هم خبری نبود.

البته وجود رئیس در این دستگاه فرهنگی که نه تنها باید دغدغه‌اش مسائل مذهبی فرهنگی باشد، بلکه می‌تواند جریان‌ساز در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی باشد.

پیش از این حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با عنوان سرپرست در این اداره و دستگاه فرهنگی خدمت می‌کرد که چندین ماه است که وی نیز از مسئولیت کنار گذاشته شده و با وجود یکی از کارکنان به عنوان سرپرست اداره می‌شود.

ناگفته نماند پچندی پیش براساس شنیده‌ها در فضای مجازی، تعداد روحانی در اسدآباد به تهران معرفی شده‌اند اما هنوز مسئولی آن را مطرح نکرده است.

در این زمینه با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان تماسی داشتیم که هنوز پاسخی دریافت نشده است و انتظار می‌رود شهرستان اسدآباد را هم در تعیین تکلیف و انتصاب رئیس اداره دریابد.

لیلا نظری فرهودی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197330
  • دیدگاه‌ها برای تبلیغات اسلامی اسدآباد را دریابید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.