• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
مدیرکل بیمه سلامت همدان:

بیش از ۲ میلیون نسخه الکترونیک صادر شد

  • کد خبر : 201809
  • 01 آبان 1402 - 8:28
بیش از ۲ میلیون نسخه الکترونیک صادر شد
مدیرکل بیمه سلامت همدان از تجویز ماهانه بیش از ۲۴۰ هزار نسخه الکترونیک توسط پزشکان استان خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ فریبرز نیاستی در جمع خبرنگاران با اشاره به دومین روز از هفته بیمه سلامت که با عنوان «بیمه سلامت، سازمان هوشمند و خدمات الکترونیک سلامت» نامگذاری شده است اظهار داشت: تمام پزشکان طرف قرارداد با بیمه سلامت با دریافت حساب کاربری و آموزش‌های حضوری و غیرحضوری؛ در طرح نسخه نویسی الکترونیکی مشارکت کرده‌اند.

وی افزود: تعریف حساب کاربری برای پزشکان، آموزش نحوه انجام نسخه‌نویسی برای پزشکان و همکاران بیمارستانی و پاسخگویی آنلاین کارشناسان به منظور رفع ابهام، پرداخت‌ بهنگام حق‌الزحمه در صورت اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک از عوامل موفقیت اجرای طرح در استان بوده که در حال حاضر صد درصد پزشکان طرف قرارداد با بیمه سلامت نسخه الکترونیکی می‌نویسند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان با بیان اینکه پروژه نسخه الکترونیک در قالب زیرپروژه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان تعریف می‌شود گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۹۷۰ هزار و ۶۵۹ نسخه الکترونیک توسط ۴۲۹ پزشک طرف قرارداد با بیمه سلامت صادر شد.

وی گفت: از این تعداد، یک‌میلیون و ۹۷۰ هزار و ۴۲۸ نسخه به صورت تمام الکترونیک و ۲۳۱ نسخه به صورت نیمه الکترونیک بود و این یعنی سال گذشته نزدیک به صد درصد نسخ در استان به صورت تمام الکترونیک تجویز شده است.

نیاستی با اشاره به اینکه بسیاری از پزشکان معتبر در حال حاضر نسخه‌الکترونیکی تجویز می‌کنند گفت : سال گذشته داروخانه‌های استان بیش از یک‌میلیون و ۵۰ هزار نسخه الکترونیک پیچیده‌اند.

وی ضمن درخواست از پزشکان غیرطرف قرارداد برای مشارکت در طرح نسخه‌نویسی الکترونیک گفت: در حال حاضر پزشکان همدانی ماهانه بیش از ۲۴۰ هزار نسخه الکترونیک می‌نویسند و در نیمه نخست سال جاری حدود یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار نسخه الکترونیک توسط پزشکان تجویز شده است.

 

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201809
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۲ میلیون نسخه الکترونیک صادر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.