• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

به نظرتان نقطه عطف زندگی ما کجاست؟

  • کد خبر : 154913
  • 19 خرداد 1401 - 8:40
به نظرتان نقطه عطف زندگی ما کجاست؟

زمانی که ما انسانها لحظاتی از زندگی مان را مانند جشن عروسی، تولد، سالگرد عقد و یا… نقطه عطف زندگی می دانیم، شگفت زده خواهید شد که از دید خالق حکیم لحظات تلاوت قرآن کریم نقطه عطف زندگی هر انسانی است. به گزارش عصرهمدان؛ بعضی از لحظات نقطه عطف زندگی است که در مرور تاریخ […]

زمانی که ما انسانها لحظاتی از زندگی مان را مانند جشن عروسی، تولد، سالگرد عقد و یا… نقطه عطف زندگی می دانیم، شگفت زده خواهید شد که از دید خالق حکیم لحظات تلاوت قرآن کریم نقطه عطف زندگی هر انسانی است.

به گزارش عصرهمدان؛ بعضی از لحظات نقطه عطف زندگی است که در مرور تاریخ زندگی آن را یادآور می شویم؛ از دید ما انسان‌ها جشن عروسی، تولد، سالگرد عقد و یا لحظاتی پیروزی و گل زدن به تیم حریف و صدها اتفاق دیگر از نقاط عطف زندگی ماست که در گفتگو با دیگران به آن اشاره می‌کنیم.

حال شگفت زده خواهید شد که از دید خالق حکیم مان لحظات تلاوت قرآن کریم نقطه عطف زندگی هر انسانی است که خداوند مهربان آن را یادآوری می‌کند

بدون شک لحظات تلاوت کتاب الهی همراه با خواندن ترجمه و تدبر از نقاط عطف زندگی هر شخصی است و از این لحاظ چقدر نقطه عطف باکیفیت داریم!

بخشی از سوره یونس آیه ۶۱ آمده است که “در هیچ حال و اندیشه ای نیستی و هیچ قسمتی از قرآن را تلاوت نمی کنی و هیچ عملی را انجام نمی‌دهید مگر اینکه ما گواه بر شما هستیم”.

احمد کاظمی

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154913
  • دیدگاه‌ها برای به نظرتان نقطه عطف زندگی ما کجاست؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.