• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

به شبهات و سوالات جوانان در مورد دفاع مقدس پاسخ داده شود

  • کد خبر : 23032
  • 04 مهر 1398 - 15:04
به شبهات و سوالات جوانان در مورد دفاع مقدس پاسخ داده شود

  دیدار مسئولین و نیروهای مسلح شهرستانهای رزن و درگزین با امام جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.   به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده، امام جمعه رزن پیش از ظهر امروز  در دیدار با نیروهای مسلح شهرستانهای رزن و درگزین گفت:همانطور که از اسم دوران دفاع مقدس بر می آید […]

 

دیدار مسئولین و نیروهای مسلح شهرستانهای رزن و درگزین با امام جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده، امام جمعه رزن پیش از ظهر امروز  در دیدار با نیروهای مسلح شهرستانهای رزن و درگزین گفت:همانطور که از اسم دوران دفاع مقدس بر می آید ما در این دوران دفاع می کردیم ،در قرآن نیز بر این جهاد ابتدایی تاکید شده است.

امام جمعه رزن ادامه داد:دفاع مقدس ما و این جنگ تحمیلی ما یک نعمت بوده است .باید دید ما چگونه از این نعمت استفاده کرده ایم؟ما خوب نتوانتستیم هشت سال دفاع مقدس را در دید جهانیان معرفی کنیم و این ضعف ما است.

وی گفت:حتی در سطح صنعت سینما و هنر نیز نتوانستیم اهدافی که راجع به دفاع بود را به جهانیان بیان کنیم.

مولازاده اظهار کرد:خاطره شهدا و رزمندگان را از سینه هایشان باید در بیاریم زیرا آن عریان گنیجینه گرانبهایی هستند که ممکن است که روزی این عزیزان حضور نداشته باشند،بعد از بیست سال ما از نسل جنگ و دفاع کسی نخواهد بود .

وی خاطره شهدا و همرزمانشان بسیار لذت بخش برای همه اقشار جامعه عنوان نمود:باید خاطرات رزمندگان دفاع مقدس شهرستان ثبت شود.دوران دفاع مقدس و اخلاص های آنان قطعا تکرار نخواهد شد.

وی تاکید نمود:بروز رسانی این مسائل دفاع مقدس نکته بسیار مهمی است زیرا عمده جوانان ما از مسائل جنگ بی اطلاع هستند و متاسفانه اطلاعات کافی ندارد.

مولازاده با بیان اینکه اصل دفاع و مقاومت را هوشمندانه برای جوانان مطرح نکرده ایم ادامه داد:در طول ۱۵۰۰ سال گذشته تنها نبردی است که ما یک وجب خاک از دست نداده ایم.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای فرهنگی و غفلتها ادامه داد:هر چه جوانان ما از دفاع مقدس و ایثار و مقاومت دور باشند به نفع غرب و استکبار است.فضای مجازی طراحی شده است تا با اخبار زرد و منفی جوانان را نسبت نظام دلسرد و نا امید کنند.

امام جمعه رزن با اشاره به گسترش طرفداری از برخی افراد نامناسب توسط جوانان گفت:گاهی دیده می شود چندین میلیون نفر دنبال کننده خواننده است.

وی افزود:مسئله دفاع مقدس یک دانشگاه و یک منبع درس است، نتوانستیم مقاومت را برای مردم خوب جا بیندازیم و روحیه مقاومت را نتوانستیم برای مردم پرورش دهیم.

امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از نطق رئیس جمهور در سازمان ملل گفت:اصل مقاومت را در دیپلماسی امروز در سازمان ملل دیدیم که حتی مورد تایید رسانه های منتقد نیز قرار گرفت.

وی همچنین بر رفع برخی شبهات تاکید کرد و گفت :شبهاتی که نسبت به دفاع مقدس برخی ایجاد میکنند باید رفع کرد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23032
  • دیدگاه‌ها برای به شبهات و سوالات جوانان در مورد دفاع مقدس پاسخ داده شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.