• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
رنج بی‌درمان بیماران در سایه تعطیلی مطب‌ها؛

بهار، در انتظار بهارِ خدمات درمانی

  • کد خبر : 213415
  • 08 فروردین 1403 - 9:23
بهار، در انتظار بهارِ خدمات درمانی
روزهای تعطیلات عید نوروز برخی از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان و مراکز خدمات پزشکی در شهر بهار اظهار نارضایتی می‌نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در روزهای تعطیلات عید نوروز برخی از مراجعه کنندگان به بیمارستان و مراکز خدمات پزشکی در شهر بهار اظهار نارضایتی می‌نمایند.

شهروندی گفت: روز اول عید به بیمارستان مراجعه نموده و چشم درد شدیدی داشتم که پس از پذیرش ۱۵ دقیقه منتظر ماندم و پزشک حضور نداشت و دو پزشک دیگر در آن‌جا بودند و بنده از آن‌ها درخواست نمودم تا مرا ویزیت کنند اما اظهار کردند که شیفت ایشان تمام شده است.

شهروند دیگری از خدمات سونوگرافی در بیمارستان آیت الله بهاری گله‌مند بود و گفت: خدمات سونوگرافی در قبل از عید نوروز هم ایراد داشت و سونوگرافی اورژانسی در این مرکز وجود ندارد و اگر مریضی نیاز به سونوگرافی اورژانسی حتی با دستور پزشک داشته باشد باید به همدان مراجعه نماید.

یکی از شهروندان گفت: دیروز عصر به درمانگاه تأمین اجتماعی مراجعه نمودم که درمانگاه کاملاً تعطیل بود و کسی آن‌جا حضور نداشت.

شهروند دیگری گفت: چند روز قبل از عید با درد زایمان به بیمارستان آیت الله بهاری مراجعه نمودم و آن‌ها به‌راحتی مرا به بیمارستان فاطمیه ارجاع دادند و مشکل خاصی نیز نداشتم و مجبور به مراجعه به بیمارستان فاطمیه شدم.

شهروند دیگری گفت:: دیروز با دندان درد شدید به چند مطب دندان‌پزشکی در سطح شهر مراجعه کردم که همه تعطیل بوده و در مطب حضور نداشتند. پس از آن به درمانگاه تأمین اجتماعی هم مراجعه نمودم که آن‌جا هم خدمات دندان‌پزشکی تا ۱۴ فروردین انجام نمی‌شد، پس از آن به کلینیک دندان‌پزشکی آیت الله بهاری مراجعه نمودنم که پزشک با تجویز دارو به بنده گفت که پس از مصرف دارو برای ترمیم دندان به مطب دندان‌پزشکی مراجعه نمایم و از مراجعه مجدد به کلینیک خودداری کنم.

گله‌مندی و شکایت از خدمات پزشکی در بهار سابقه کمی ندارد، باید دید با حضور رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار در سِمَت خود که چند ماه است که به شبکه بهداشت بهار بازگشته، آیا این مشکلات و موانع برطرف خواهد شد؟؟

انتهای خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213415
  • دیدگاه‌ها برای بهار، در انتظار بهارِ خدمات درمانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.