• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

بسیج نیروی هیچ جناح سیاسی نیست

  • کد خبر : 33846
  • 05 آذر 1398 - 14:40
بسیج نیروی هیچ جناح سیاسی نیست

نماینده مجمع طلاب استان همدان گفت: بسیج نیروی هیچ جناح سیاسی نیست و فقط نیروی رهبری است. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان؛ حجت‌الاسلام  جلال رضوی‌مهر پیش از ظهر امروز در «گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان رزن» اظهار کرد: بسیج برای گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق الهام بخش بوده است. وی […]

نماینده مجمع طلاب استان همدان گفت: بسیج نیروی هیچ جناح سیاسی نیست و فقط نیروی رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان؛ حجت‌الاسلام  جلال رضوی‌مهر پیش از ظهر امروز در «گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان رزن» اظهار کرد: بسیج برای گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق الهام بخش بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج نیروی هیچ جناح سیاسی نیست و فقط نیروی رهبری است گفت: بسیجیان سلحشور برای حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی فدارکارانه در صحنه حضور دارند.

نماینده مجمع طلاب استان همدان با اشاره به تخریب‌گری اغتشاشگران واتفاقات هفته‌های گذشته بیان کرد: دلاورمردان بسیج با اعتقاد راسخ به اسلام و قرآن، اغتشاشگرانی که امنیت را از مردم سلب کرده بودند به عقب راندند.

وی با تأکید بر اینکه مردم با افرادی که بخواهند به انقلاب آسیب بزنند، برخورد خواهند کرد و به آنها فرصت نخواهند داد افزود: مثال امروز  بسیج همچون نسبت مقداد و سلمان به علی(ع) است.

رضوی‌مهر با بیان اینکه بسیجی پاسدار درخت انقلاب است تصریح کرد: امروز بسیج با پاسداری از این درخت، کشور را از بسیاری از مشکلات نجات داده است.

وی بسیج را یاور و مددکار مردم و نظام در مسائل مشکلات دانست و یادآور شد: تلاش بسیجیان این است که دشمنی‌های دنیای استکبار تاکنون با پیچیدگی‌های فراوان نتواند به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام/م و

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33846
  • دیدگاه‌ها برای بسیج نیروی هیچ جناح سیاسی نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.