• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
0

بسیج، کاروان انقلاب را همیشه از گردنه‌های سخت عبور داد

  • کد خبر : 135768
  • 29 آبان 1400 - 10:43
بسیج، کاروان انقلاب را همیشه از گردنه‌های سخت عبور داد

سرهنگ امیدعلی الیاسی اظهار کرد: از ۴ دهه عمر انقلاب که گذشته بسیج کاروان انقلاب را از گردنه های سخت عبور داده و در تمامی آزمونها سربلند بیرون آمده است. سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد صبح امروز در دیدار بسیجیان با امام جمعه این شهر، با اشاره به فرمایش امام(ره) و رهبر انقلاب […]

سرهنگ امیدعلی الیاسی اظهار کرد: از ۴ دهه عمر انقلاب که گذشته بسیج کاروان انقلاب را از گردنه های سخت عبور داده و در تمامی آزمونها سربلند بیرون آمده است.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد صبح امروز در دیدار بسیجیان با امام جمعه این شهر، با اشاره به فرمایش امام(ره) و رهبر انقلاب در خصوص بسیج، اظهار کرد: در میان یادگاریهایی که از امام راحل باقی مانده، بسیج آن یادگاری است که از همه بیشتر گسترش دارد.

وی با بیان اینکه بسیج با تفکر انقلابی و پیرو خط ولایت توانسته در هر برهه ای از زمان و عرصه ای حاضر و اقدامات ارزشمند داشته باشد، افزود: از ۴ دهه عمر انقلاب که گذشته بسیج کاروان انقلاب را از گردنه های سخت عبور داده و در تمامی آزمونها سربلند بیرون آمده است.

فرمانده سپاه و مقاومت بسیج ناحیه اسدآباد به نقش‌آفرینی بسیجیان اسدآبادی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولین قدرشناس بسیجیان باشند.

وی از اجرای ۱۵۰ برنامه فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان خبر داد و افزود: دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا، رزمایش کمک مؤمنانه، رزمایش بسیجیان در ۵ آذر،نشست‌های بصیرتی، نواختن زنگ مقاومت بسیج از جمله این برنامه‌هاست.

الیاسی از راه اندازی درمانگاه بسیج در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با کمک خیرین مکان این درمانگاه در اختیار ما قرار گرفته در صورت اتمام کار در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

وی از ادارات در اجرای رزمایش مشترک دو روزه سپاه و نیروی انتظامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=135768
  • دیدگاه‌ها برای بسیج، کاروان انقلاب را همیشه از گردنه‌های سخت عبور داد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.