• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۰۰ منطقه نهاوند

  • کد خبر : 213491
  • 09 فروردین 1403 - 10:07
برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۰۰ منطقه نهاوند
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: با بسترسازی و هماهنگی‌های انجام‌شده مراسم احیای شب‌های قدر در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با برشمردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت مراسم احیای شب‌های قدر اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم معنوی و پرفضیلت شب‌های قدر در ۱۰۰ منطقه شهری و روستایی و با حضور امت مؤمن و باایمان نهاوند برگزار خواهد شد.

گروسی افزود: در راستای شکوه بخشی به این مراسمات از سه سخنران شاخص کشوری جهت حضور در جمع مردم نهاوند دعوت به‌عمل‌آمده است.

وی ادامه داد: مراسم اصلی شب‌های قدر در مصلا نماز جمعه و در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان برگزار و در این مراسم‌ها از سخنان این سخنرانان کشوری به‌صورت جداگانه استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه یادآور شد: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در شب ۲۱ رمضان سید محمد حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس ریاست جمهوری سخنرانی خواهند کرد.

گروسی گفت: در شب ۲۳ ماه رمضان و در سومین شب از لیالی قدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه ملی قم در جمع مردم روزه‌دار و خداجوی شهرستان نهاوند سخنرانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: مراسم شب‌های قدر در شهر نهاوند با همکاری ستاد نماز جمعه برگزار می‌شود و در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) هیأت فاطمیون و در مقبره شهدای گمنام نیز به‌صورت مجزا و مستقل برای شب‌های قدر برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم انجام‌شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان گفت: اقامه نماز جماعت، قرائت دعاهای ماه مبارک رمضان، مداحی و سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع)، قرائت دعای جوشن کبیر، قرائت و جزء خوانی قرآن کریم و تأکید بر اجرای صحیح طرح زندگی با آیه‌ها ازجمله برنامه‌های تدارک دیده‌شده در ایام شب قدر در مساجد شهرستان نهاوند است.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213491
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۰۰ منطقه نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.