• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

برگزاری اولین جشنواره شعر طنز در شهرستان بهار با حضور شاعران طنزپرداز ملی

  • کد خبر : 155194
  • 22 خرداد 1401 - 8:50
برگزاری اولین جشنواره شعر طنز در شهرستان بهار با حضور شاعران طنزپرداز ملی

حبیب شهنوازیان از برگزاری اولین جشنواره شعر طنز به میزبانی شهرستان بهار خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اولین جشنواره طنز با موضوع آسیب‌های اجتماعی به صورت ملی با حضور طنز پردازان کشوری در ۲۳ خرداد در فرهنگسرای آیت الله […]

حبیب شهنوازیان از برگزاری اولین جشنواره شعر طنز به میزبانی شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اولین جشنواره طنز با موضوع آسیب‌های اجتماعی به صورت ملی با حضور طنز پردازان کشوری در ۲۳ خرداد در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار خواهد شد.

شهنوازیان تصریح کرد: ۳۰۰ اثر از شاعران طنزپرداز از ۲۷ استان سطح کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال و طی ارزیابی و بررسی هیئت داوران در ۲۰خرداد، ۱۳۰ اثر به مرحله بعدی راه پیدا کرده‌ است و در نهایت تعداد یازده اثر منتخب که از این ۱۳۰ اثر انتخاب شده است و سه اثر موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شده اند و هشت اثر قابل‌ تقدیر به جشنواره معرفی شده است و لازم به ذکر است که دو نفر از منتخبین از استان همدان به این جشنواره راه یافته اند.

شهنوازیان افزود: این برنامه در روز دوشنبه از ساعت ۱۰الی ۱۲ با حضور میهمانان کشوری و ملی در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار خواهد شد وهمشهریان می‌توانند جهت استفاده از این ظرفیت در ساعات مقرر بدون هیچ ممنوعیتی از این جشنواره طنز بهرمند گردند و امیدواریم مورد اقبال و پسند عموم همشهریان قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار عنوان کرد: سه تن از شاعران فارسی کشور در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد و به واکاوای موضوع شعر طنز خواهند پرداخت.

شهنوازیان همچنین عنوان کرد: آیین اختتامیه جشنواره عکس “آلما”، بعد از بررسی آثار توسط هیئت داوران در دهه اول تیر به مدت دو ساعت در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار برگزار خواهد شد و لازم به ذکر است که تاریخ برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد تا علاقه‌مند را از این ظرفیت استفاده نمایند، همچنین در این برنامه کتاب جشنواره که برگرفته از آثار عکس‌های منتخب داوران جشنواره در حوزه‌های مختلف اعلام شده با موضوع فراخوان به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155194
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین جشنواره شعر طنز در شهرستان بهار با حضور شاعران طنزپرداز ملی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.