• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
2

برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان در جهت بیداری و ارشاد است

  • کد خبر : 11278
  • 02 مرداد 1398 - 8:32
برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان در جهت بیداری و ارشاد است

امام جمعه شهرستان بهار با تمجید از نحوه برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان این حرکت را ستود و گفت: ائمه جماعات همه حامی پلیس هستند و این حرکت را در جهت تنبه و بیداری می دانند.   حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا امام جمعه شهر بهار در گفتگو با عصر همدان، ضمن اشاره به […]

امام جمعه شهرستان بهار با تمجید از نحوه برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان این حرکت را ستود و گفت: ائمه جماعات همه حامی پلیس هستند و این حرکت را در جهت تنبه و بیداری می دانند.

 

حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا امام جمعه شهر بهار در گفتگو با عصر همدان، ضمن اشاره به صحبتهای سردار اشتری در جمع ائمه جمعه و توضیح در خصوص نحوه برخورد با هنجارشکنان گفت: پلیس در برخورد با هنجارشکنان بسیار خوب عمل کرده و در مرحله اول با تذکر پیامکی در مرحله دوم توقف و ارشاد و در مرحله سوم با پیگیری دادسرا با هنجارشکنان برخورد می کنند.

امام جمعه شهرستان بهار ادامه داد: با توجه به صحبت های سردار اشتری متوجه شدیم که این حرکتی فیزیکی نبوده و فقط در جهت آگاه سازی است و افراد قانون شکن با تذکر کلامی ارشاد می شوند.

وی همچنین گفت: هر کشوری یک قانون و ضوابطی دارد که حجاب از قوانین کشور ماست و اگر کسی بخواهد خلاف قانون برخورد کرده و هر طور که دلش خواست رفتار کند، سنگ روی سنگ بند نمی شود و لازم است که با افراد هنجارشکن در این خصوص برخورد قاطعانه صورت پذیرد.

وی با تمجید از نحوه برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان این حرکت را ستود و گفت: ائمه جماعات همه حامی پلیس هستند و این حرکت را در جهت ارشاد و بیداری می دانند.

وی به تاریخچه حجاب در کشور ایران اشاره کرد و گفت: حجاب از تاریخ ایران باستان  و از زمان هخامنشیان در کشور ما وجود داشته و پس از اسلام این پوشش قانونمند شده و کاملتر شده است، اما استکبار با تبلیغات گسترده در پی از بین بردن آن است و ما نباید چنین اجازه ای به دشمن دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11278
  • دیدگاه‌ها برای برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان در جهت بیداری و ارشاد است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.