• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان:

با افراد خاطی برخورد می‌کنیم

  • کد خبر : 213119
  • 27 اسفند 1402 - 14:51
با افراد خاطی برخورد می‌کنیم
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان با بیان اینکه باتوجه به اینکه ما نرخ‌نامه را تعیین کرده‌ایم، گفت: شهروندان با مشاهده تخلفات رانندگان می‌توانند شماره پلاک خودروی راننده متخلف را به شماره ۱۳۷ اعلام کرده که با بررسی بازرسان با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.

محمود حضرتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌ها، اظهار کرد: برابر با کمیسیون مصوبه نرخ‌گذاری، نرخ‌نامه در بیش از ۳۰ جلسه بررسی شده که بر اساس آن افزایش قیمت اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه میانگین افزایش قیمت کرایه تاکسی شهری نزدیک به ۴۱ درصد بوده، عنوان کرد: در سنوات گذشته نرخ کرایه تاکسی‌ها با مبالغی پایین بوده، اما امسال بر اساس آیتم‌هائی که سازمان شهرداری‌ها به ما ابلاغ کرده‌اند و نرخ‌گذاری‌ها باتوجه هزینه‌های ثابت و متغییر برآورد شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان تصریح کرد: همچنین در این نرخ نامه با لحاظ کردن درآمد روزانه و ماهیانه تاکسیران‌ها و با آنالیز و بررسی ریز هزینه‌ها تغییراتی ایجاد شده است.

حضرتی ادامه داد: بنابراین نرخگذاری‌ها براساس مسافت‌ها در داخل شهرها ۴۱ درصد افزایش داشته و مسافت‌های برون شهری استان‌ها هم از ۱۸ تا ۲۷ کیلومتر نیز، تا ۶۳ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه باتوجه به اینکه ما نرخ‌نامه را تعیین کرده‌ایم، تاکید کرد: شهروندان با مشاهده تخلفات رانندگان می‌توانند شماره پلاک خودروی راننده متخلف را به شماره ۱۳۷ اعلام کرده که با بررسی بازرسان با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: این نرخ‌نامه از ۱۵ اسفند اعمال شده و در سال جدید تا پایان بهمن سال ۱۴۰۳ هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داشت.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213119
  • دیدگاه‌ها برای با افراد خاطی برخورد می‌کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.