• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

باید فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه اصناف الگوسازی شود

  • کد خبر : 89059
  • 27 مهر 1399 - 10:43
باید فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه اصناف الگوسازی شود

موسی‌الرضا غفاری با بیان اینکه اگر فرد صنفی از ماسک استفاده نکند، مراجعه‌کننده نیز لزومی در خود برای استفاده از آن نمی‌بیند، گفت: باید این فرهنگ از خود جامعه اصناف شروع و الگوسازی شود. موسی‌الرضا غفاری، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تأکید بر الگو و فرهنگ‌سازی استفاده از […]

موسی‌الرضا غفاری با بیان اینکه اگر فرد صنفی از ماسک استفاده نکند، مراجعه‌کننده نیز لزومی در خود برای استفاده از آن نمی‌بیند، گفت: باید این فرهنگ از خود جامعه اصناف شروع و الگوسازی شود.

موسی‌الرضا غفاری، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تأکید بر الگو و فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک در جامعه، اظهار کرد: جامعه اصناف می‌تواند این فرهنگ را با رعایت کردن آن در محل کار سطح جامعه در بین اقشار مختلف جامعه جا بیندازند.

وی با اشاره به فعالیت ۳ هزار واحد صنفی در سطح شهرستان اسدآباد، گفت: اصناف سفیران فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی یک جامعه هستند و عملکرد آنان بیانگر فرهنگ و اقتصاد یک شهر است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هر فرد صنفی باید درزمینهٔ استفاده از ماسک الگوسازی کند زیرا وقتی فرد صنفی از ماسک استفاده نکند، مراجعه‌کننده نیز لزومی برای استفاده از آن نمی‌بیند و باید این فرهنگ از خود جامعه اصناف شروع و الگوسازی شود.

وی با اشاره به تشدید بازرسی واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در بازار، گفت: ۶ واحد صنفی متخلف در نیز بازرسی از واحدهای صنفی روستای چنارسفلی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

غفاری با اشاره به تمدید مجدد محدودیت‌های یک‌هفته‌ای، گفت: جامعه اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا باید هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89059
  • دیدگاه‌ها برای باید فرهنگ استفاده از ماسک در جامعه اصناف الگوسازی شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.