• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد:

بانوی ورزشکار بسیجی، نماد تمدن متعالی ایران در دنیا

  • کد خبر : 210417
  • 13 بهمن 1402 - 0:08
بانوی ورزشکار بسیجی، نماد تمدن متعالی ایران در دنیا
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه امروز یک ورزشکار می‌تواند نماد تمدّن خود باشد، افزود: یک بانوی ورزشکار می‌تواند یک نمادی از فرهنگ متعالی کشور خود در دنیا باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثق امروز پیش‌از ظهر در بزرگترین جشنواره ورزشی خواهران بسیج سپاه ناحیه همدان، با تبریک طلوع چهل و پنجمین دهه مبارک فجر، اظهار کرد: بطور معمول ورزشکار به صورت تخصصی وارد، عرصه ورزش شده و مقام‌های بالا را کسب می‌کند که این فقط، نگاه عادی که به ورزشکار است.

او با بیان اینکه امروز یک ورزشکار می‌تواند نماد تمدّن خود باشد، افزود: یک بانوی ورزشکار می‌تواند یک نمادی از فرهنگ متعالی کشور خود در دنیا باشد.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: شما که ورزشکار بسیجی هستید، باید نمونه‌ای از یک بسیجی باشید که تفکرات و فرهنگ بسیجی را در جامعه توسعه بدهد.

آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه امیدوار هستم تک‌تک شما را در رده‌های بالای میدان‌های ورزشی ببینم، خاطرنشان کرد: حمایت از ورزش ورزشکاران بسیجی باید بطوری باشد تا سال آینده شاهد قهرمانی آنها در دنیا بوده تا از این طریق پرچم جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته کنیم.

او یاآور شد: تحقق ایران قوّی، تمدن قوی اسلامی، آرمان‌های اسلامی و اعتلا و پیشرفت کشور این است که شما به معنای واقعی در کارهای مختلف ورود پیدا کرده و موفّق شوید.

نماینده ولی فقیه در همدان همچنین افزود: برای حفظ حریم شما دختران نوجوان سید روح‌الله‌ها به شهادت رسیدند. یک جوان غیور که ایستادگی کرد تا امنیت این کشور حفظ شود.

آیت‌الله شعبانی موثقی بیان کرد: اگر شما قهرمان ملی می‌شوید، در میدان‌های مسابقه مدال می‌آورید و با افتخار سر خود را بلند می‌کنید، همه این‌ها را مدیون شهدا هستید.

او در پایان گفت: ان‌شاء‌الله همه شما در عرصه‌های مختلف زندگی، در میدان‌های واقعی زندگی خودتان موفّق و عاقبت بخیر شوید.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210417
  • دیدگاه‌ها برای بانوی ورزشکار بسیجی، نماد تمدن متعالی ایران در دنیا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.