• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

بازسازی ۶ واحدمسکونی خسارت دیده در سیل

  • کد خبر : 10486
  • 27 تیر 1398 - 9:09
بازسازی ۶ واحدمسکونی خسارت دیده در سیل

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تعمیر و بازسازی ۶ باب منزل مسکونی خسارت دیده در سیل اخیر در قالب طرح جهاد همبستگی خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ حسن مرادی با بیان اینکه از ابتدای تیرماه امسال تعمیر و بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین ماه آغاز شده است، گفت: در مرحله […]

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تعمیر و بازسازی ۶ باب منزل مسکونی خسارت دیده در سیل اخیر در قالب طرح جهاد همبستگی خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ حسن مرادی با بیان اینکه از ابتدای تیرماه امسال تعمیر و بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین ماه آغاز شده است، گفت: در مرحله اول و در قالب طرح جهاد همبستگی تعمیر و بازسازی تعداد ۶ واحد مسکونی از منازل مددجویان بهزیستی که دچار خسارت شده بودند در دستور کار قرار گرفت که امروز به همت بسیج سازندگی ناحیه نهاوند و گروه های جهادی انجام گرفت.

وی افزود: تاکنون ۳۶۰ میلیون ریال برای بازسازی این منازل هزینه شده است که با حضور نمایندگان سپاه و بهزیستی این منازل تحویل صاحبان آنها شد.

مرادی گفت: از تعداد ۵۰ واحد سهمیه شهرستان ۱۸ واحد نیازمند بازسازی و ۳۲ واحد نیازمند تعمیرات هستند که همگی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می باشند

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای کمک به سیل زدگان بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شده است، افزود: انتظار میرود که مردم شهرستان با توجه به مشکلات این خانواده ها، کمک لازم را در جهت تأمین مصالح مورد نیاز داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10486
  • دیدگاه‌ها برای بازسازی ۶ واحدمسکونی خسارت دیده در سیل بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.