• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

بازدید امام جمعه همدان از منطقه حفاظت شده خانگرمز

  • کد خبر : 5685
  • 22 خرداد 1398 - 16:53
بازدید امام جمعه همدان از منطقه حفاظت شده خانگرمز

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی به مناسبت هفته محیط زیست با حضور در منطقه حفاظت شده خانگرمز شهرستان تویسرکان ضمن خسته نباشید به محیط بانان و فعالان محیط زیست از مناطق حافظت شده نیز بازدید کرد.   به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با اشاره به هفته محیط زیست خاطر […]

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی به مناسبت هفته محیط زیست با حضور در منطقه حفاظت شده خانگرمز شهرستان تویسرکان ضمن خسته نباشید به محیط بانان و فعالان محیط زیست از مناطق حافظت شده نیز بازدید کرد.

 

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با اشاره به هفته محیط زیست خاطر نشان کرد: از آن جایی که در هفته محیط زیست قرار داریم امروز همراه با مهندس عربی بازدیدی از مناطق حفاظت شده خان گرمز داشتیم و از نزدیک با خدمات و تلاش های محیط بانان عزیز آشنا شدیم.
وی افزود: اگر مسئولان محترم در این مناطق تشریف بیاورند محیط فیزیکی واقعا سخت و خشن را خواهند دید که کار در آن از لحاظ جغرافیایی و محیطی بسیار سخت و طاقت فرصا می باشد.
وی با بیان این که حضور در بین محیط بانان عزیز توفیقی برای ما بوده است اظهار داشت: انصافا شرایط کاری محیط بانان در این فضا بسیار سخت است و باید دوری از خانواده و خطرات موجود در طبیعت را نیز به آن اضافه کرد.
وی تاکید کرد: در کنار همه این سختی ها آنچه ناراحت کننده است، حقوق و مزایا این عزیزان است که متاسفانه خیلی قابل توجه نیست و نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری به این موضوع هستیم.
وی به سختی های کار محیط بانی اشاره کرد و گفت: ما هر چقدر به این عزیزان نزدیک شویم و ارتباط بیشتری با آنها داشته باشیم طبیعتا هم با شرایط کاری انها آشنا خواهیم شد و هم قدردان زحمات آنها خواهیم بود و در نهایت می توانیم بیشتر به انها خدمت کینم.
وی تصریح کرد: از همین جا و به مناسبت هفته محیط زیست ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همه عزیزانی که در عرصه محیط زیست فعالیت دارند اعم از مردم، سمن ها و محیط بانان برای همه آنها ارزوی توفیقات بیشتر را خواستارم.
وی با تاکید بر توجه ویژه دین اسلام بر حفظ محیط زیست خاطر نشان کرد: امروز محیط زیست یک مسئله بسیار جدی است و در اسلام نیز بسیار مورد توجه بوده و در روایات ما مورد اشاره قرار گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=5685
  • دیدگاه‌ها برای بازدید امام جمعه همدان از منطقه حفاظت شده خانگرمز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.