• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

ایستگاه راه آهن همدان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی

  • کد خبر : 191806
  • 07 مرداد 1402 - 19:25
ایستگاه راه آهن همدان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی
فرماندار همدان با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان بسیار ناچیز است، گفت: ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر اعتبار مناسبی اختصاص یابد می‌توان آن را در هفته دولت افتتاح کرد.

به گزارش عصر همدان؛ مسلم مخفی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: با وجود اینکه دشمنان نظام و تشیع  بطور احمقانه تلاش می‌کردند ایام شهادت امام حسین(ع) را کمرنگ کنند، مردم همدان نشان دادند خون‌خواهی مسیر سید شهدا علیه‌السلام هرساله به نحو احسن انجام می‌شود و خوشبختانه مراسم‌های عزاداری بدون هیچ مشکلی در سطح شهرستان همدان انجام شد.

وی با بیان اینکه بودجه شهرستان در مقابل تعداد پروژه‌ها بسیار ناچیز است، تصریح کرد: تعداد پروژه‌های استان در قبال بودجه ۲۳۶ میلیاردی بسیار زیاد بوده این در حالی‌است که برخی از پروژه‌ها در حال اضطرار است.

مخفی با اشاره به اینکه با مطالعه، تحقیق و با اولویت‌بندی برای پروژه‌ها پول گذاشته‌ و توزیع کرده‌ایم، یادآور شد: اعتبار استان در سال گذشته ۱۶۷ میلیارد تومان بوده که در سال‌جاری ۴۱ درصد افزایش داشته است.

فرماندار همدان تصریح کرد: باید تلاش شود از اعتبارات ملی برای پروژه‌های شهرستان اختصاص داده شود چراکه با این مبالغ برای پروژه‌هایی مانند مسیر دسترسی راه آهن همدان و دیگر پروژه‌های بزرگ نمی‌توان کاری انجام داد.

مخفی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی کنارگذر غربی همدان، افزود: اگر کنارگذر غربی همدان انجام شود کمک بزرگی به ترافیک شهر همدان می‌شود.

او با بیان اینکه در مطالعات مسیر گردشگری اعتبارات خوبی گذاشته شده است، یادآور شد:  اگر بتوانیم قنوات را احیا کنیم بخشی از حداقل مشکلات کشاورزی و باغات را می‌توان حل کرد.

فرماندار همدان در پایان با تاکید بر اینکه مسجد به عنوان محور وحدت در هر منطقه باید دیده شود، اظهار کرد:  برای  ۱۰ مسجد شهر همدان اعتبار گذاشته شد.

 

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191806
  • دیدگاه‌ها برای ایستگاه راه آهن همدان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.