• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
1

انتخابات را به خاطر برخی خواسته‌های سیاسی نباید زیر سوال برد

  • کد خبر : 46671
  • 12 بهمن 1398 - 22:58
انتخابات را به خاطر برخی خواسته‌های سیاسی نباید زیر سوال برد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: انتخابات ما تشریفاتی نیست و باید دانست که انتخابات واقعی است و نباید نظام را به خاطر برخی خواسته‌های سیاسی زیر سوال برد. به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر جمعی از مسئولین ملایر با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام […]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: انتخابات ما تشریفاتی نیست و باید دانست که انتخابات واقعی است و نباید نظام را به خاطر برخی خواسته‌های سیاسی زیر سوال برد.

به گزارش عصر همدان؛ به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر جمعی از مسئولین ملایر با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر دیدار کردند.

امام جمعه ملایر در این آیین گفت: نظام اسلامی و انقلاب ایران معجزه قرن بود و  تا به امروز علی رغم میل استکبار در اوج اقتدار قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری تاکید کرد: در تاریخ هیچ حاکمیتی نبوده که بدون وابستگی به غرب و شرق باقی بماند، اما جمهوری اسلامی با اقتدار راه خود را ادامه می‌دهد.

وی نیت صادقانه و خیرخواهانه و حاکمیت اسلام و خدمت به مسلمانان  را مهمترین دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی دانست و گفت: در نظام اسلامی مردم صاحب اصلی نظام هستند و مسئولین خدمتگزار و خادمان مردم هستند.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: مردم باید روحیه خدمتگزاری را در تک تک مسئولین ببینند و اگر اینگونه شد پیوندی ناگسستنی بین مردم و مسئولین ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمات جمهوری اسلامی به مردم گفته شود، بیان کرد: وضعیت و ظلم های در زمان گذشته بخوبی برای مردم روشن شود.

حجت الاسلام برقراری ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام به مردم دانست و گفت: مسئولین باید ارتباط شایسته ای با مردم داشته و مشکل مردم را مشکل خود بدانند.

وی به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲ اسفند تاکید کرد و گفت: برخی متاسفانه در کشور اظهار نظرهایی درباره انتخابات می کنند که مورد قبول نیست.

امام جمعه ملایر گفت: انتخابات ما تشریفاتی نیست و اینگونه حرف زدن آب به آسیاب دشمن ریختن است وباید دانست که انتخابات واقعی است.

وی افزود: آن کسی که این صحبت ها و اظهارنظرها را انجام داده خود از همین انتخابات توسط مردم انتخاب شده است و نباید نظام را به خاطر برخی خواسته‌های سیاسی زیر سوال برد.

حجت الاسلام برقراری گفت: اگر اینگونه اظهار نظرهای را القا کنیم نه کسی که رای می دهد و نه کاندیداها امنیت ذهنی نداشته باشد.

وی برگزاری انتخابات در ایران را سالم و صحیح ترین انتخابات در دنیا دانست و گفت: اگر دشمن نقطه ضعفی در انتخابات ایران  پیدا می کرد بشدت روی آن مانور می داد و اینکه صحبتی روی انتخابات ایران ندارد به خاطر واقعی بودن انتخابات است.

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنان رهبری درباره انتخابات و حق الناس دانستن رای مردم بیان کرد: این انتخابات با دقت نمی تواند تشریفاتی باشد و ما انتخابات واقعی داریم و باید مردم را به انتخاباتی با شکوهی سوق دهیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46671
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات را به خاطر برخی خواسته‌های سیاسی نباید زیر سوال برد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.