• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

اقدام به موقع و رشادت های نیروی انتظامی، مایه افتخار و سربلندی نظام است

  • کد خبر : 87093
  • 13 مهر 1399 - 16:20
اقدام به موقع و رشادت های نیروی انتظامی، مایه افتخار و سربلندی نظام است

۱۳ مهر روز نیروی انتظامی بر سبزپوشان غیور که توانایی، قدرت، اقدام به موقع و رشادت هایشان مایه افتخار و سربلندی برای نظام  جمهوری اسلامی است، مبارک باد. به گزارش عصر همدان، نیروی انتظامی در ایران مجموعه ای از ارگان های نیروی مسلح است که وظیفه نظم و امنیت در سرتاسر کشور را به عهده […]

۱۳ مهر روز نیروی انتظامی بر سبزپوشان غیور که توانایی، قدرت، اقدام به موقع و رشادت هایشان مایه افتخار و سربلندی برای نظام  جمهوری اسلامی است، مبارک باد.

به گزارش عصر همدان، نیروی انتظامی در ایران مجموعه ای از ارگان های نیروی مسلح است که وظیفه نظم و امنیت در سرتاسر کشور را به عهده دارد.

نیروی انتظامی در سال ۱۳۷۰ از ادغام شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی تشکیل شد. عملکرد این نیروی مهم توسط وزارت کشور نظارت می‌شود.

تاریخچه برقراری امنیت شهری و کشوری در ایران، به زمان قاجار می رسد. اصرالدین شاه قاجار در مجموعه سفرهایش به قارهٔ اروپا و بازدید از واحد های پلیس در آن کشور ها و با به‌ کارگیری یک افسر مشاور ایتالیایی تبعه اتریش؛ به نام کنت دومونت فورت، نخستین واحد پلیس را در ایران تشکیل داد.

مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت این ارگان فرمودند: هیچ سازمان و نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم قرار ندارد.

بر همین اساس، توانایی، قدرت، اقدام به موقع و رشادت این نیرو، مایه افتخار و سربلندی برای نظام است.

پایبندی به قانون و جرأت و دلیری برای اجرای بی ملاحظه ی قانون از وظایف نیروی انتظامی است.

سلامت فکر، عمل و اخلاق در نیروی انتظامی ضمن جلب پشتیبانی مردم، ارتباط نیرو با قشرهای مختلف مردم را صمیمانه خواهد کرد.

باید تصویر یک یک، یار مهربان و مقتدر از نیروی انتظامی در ذهن مردم ترسیم شود و اقتدار و قاطعیت بدون بی رحمی، سلامت درونی، حضور به هنگام و سریع، عطوفت و کمک به مردم، قانون گرایی، عواملی هستند که موجب ارائه تصویری مثبت از نیروی انتظامی خواهد شد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87093
  • دیدگاه‌ها برای اقدام به موقع و رشادت های نیروی انتظامی، مایه افتخار و سربلندی نظام است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.