• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
1

افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهر صالح آباد در سال ۹۹

  • کد خبر : 75728
  • 26 تیر 1399 - 10:33
افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهر صالح آباد در سال ۹۹

مهدی سحاب روشن افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهر صالح آباد را از توفیقات شهرداری در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: اجرای پیاده رو سازی در سطح وسیعی از شهر از جمله اقدامات ما در سال ۹۸ و ۹۹ بوده است. مهدی سحاب روشن، شهردار صالح آباد در گفتگو با عصر همدان؛ یکی از مهمترین […]

مهدی سحاب روشن افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهر صالح آباد را از توفیقات شهرداری در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: اجرای پیاده رو سازی در سطح وسیعی از شهر از جمله اقدامات ما در سال ۹۸ و ۹۹ بوده است.

مهدی سحاب روشن، شهردار صالح آباد در گفتگو با عصر همدان؛ یکی از مهمترین پروژه های شهرداری در سال گذشته را یادمان شهدای گمنام دانست و اظهار کرد:  از اسفند ۹۴ میزبان ۲ شهید گمنام در شهر صالح آباد بودیم که در سال ۹۸ مقدمات اجرایی ساخت المان شهدای گمنام در شهر صالح آباد شروع شد که یادمان هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

روشن افزود: محوطه سازی و ساخت فضای بیرونی آن نیز ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که پس از تکمیل یادمان انجام خواهد شد و این یادمان با ارتفاع بالای ۱۱ متر یکی از یادمان های منحصر بفرد در کشور بوده و برای آن بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

۵۰۰۰ متر مربع پیاده رو سازی در سال گذشته داشتیم

وی ادامه داد: پروژه پیاده رو سازی در دوره پنجم از دیگر پروژه های مهم در شهر بود که با این هدف یک کارگاه در محل شهرداری تاسیس شد و اقدام به ساخت سنگ مصنوعی در ابعاد متناسب در کارگاه کردیم و در سال۹۸ بالغ بر ۵ هزار متر مربع پیاده رو سازی در خیابان‌های اصلی داشتیم که بیش از یک میلیارد تومان هزینه دربرداشت.

روشن گفت: پیش بینی می شود در سال۹۹ یک میلیارد تومان دیگر به این طرح اضافه شود.

شهردار صالح آباد در ادامه از اجرای طرح پلاک کوبی و نصب کد پستی در سطح شهر خبر داد و به تغییر نام و نامگذاری ۲۶۰ معبر و کاشت بیش از هفت هزار اصله درخت در ورودی ها و فضای سبز شهر اشاره کرد.

احداث سرویس بهداشتی ده چشمه در پارک صالحان با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، بیس ریزی مسیر پارک بانوان به طول ۵۰۰ متر، تعبیه المان هایی در ورودی و سطح شهر و پیگیری ساخت شهر کامیون از دیگر طرح هایی بود که شهردار صالح آباد به آن ها اشاره کرد.

افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهرداری

وی همچنین اصلاح هندسی و رفع خطر مسیر صالح اباد به حسن قشلاق در سال ۹۸ و ۹۹ با مجموع اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، تهیه و تصویب اجرای طرح مشاوره ترافیکی، رفع خطر نقاط حادثه خیز صالح آباد به سنندج با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و روشنایی مسیر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان را دیگر طرح های شهرداری عنوان کرد.

روشن همچنین به طغیان رودخانه مرکز شهر در سال گذشته و تخصیص اعتبار ماده ۱۰ مدیریت بحران در رفع خطر ۱۰۰ درصدی از آن اشاره کرد و گفت: تملک ۳۰ هزار متر مربع در اجرای طرح های عمرانی و طرح منضبط تفصیلی نیز از عمده عملکرد شهرداری در هفت ماه گذشته بوده است.

وی در پایان میزان بودجه شهرداری صالح اباد در سال ۹۹ را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برشمرد که نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75728
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهر صالح آباد در سال ۹۹ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.