• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1

درمان کودکان در اکباتان هدیه آیت‌الله رئیسی به همدان

  • کد خبر : 217175
  • 03 خرداد 1403 - 21:45
درمان کودکان در اکباتان هدیه آیت‌الله رئیسی به همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان اکباتان هدیه ارزشمند دولت آیت‌الله رئیسی در استان همدان و درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در کشور هدیه والای ایشان در حوزه سلامت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، محمدمهدی مجذوبی با تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود در ریاست جمهوری اتفاقات مهمی را رقم زد و اگر امروز ملت ایران برای از دست دادنش در سوگ نشستند به خاطر خدمات ارزنده و خالصانه این مرد خستگی‌ناپذیر بوده است.

وی با بیان اینکه با همت دولت مردمی در استان همدان نیز اتفاقات خوبی رقم خورد گفت: در سفر رئیس‌ جمهور به استان طی مردادماه ۱۴۰۱ یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای حوزه سلامت پیش‌بینی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه یکی از پرو‌ژه‌های شاخص که در اعتبارات سفر دیده شده بود، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان بود عنوان کرد: اجرای این بیمارستان با گذشت ۱۴ سال از کلنگ‌زنی و آغاز پروژه با روند بسیار کندی مواجه بود که تأمین اعتبار در سفر ریاست جمهوری، خونی تازه به رگ پروژه جاری کرد.

وی بیان کرد: با تزریق ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار، در مدت دو سال پروژه بیمارستان اکباتان پایان رسید و دی سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری شد تا آن اتفاق مهم که سالها مردم همدان در انتظارش بودند، رخ دهد.

مجذوبی بیمارستان اکباتان را هدیه ارزشمند دولت برای استان دانست و گفت: درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال نیز هدیه‌ای والا برای حوزه سلامت در کشور در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۷۲ تخت در ۹ طبقه در بیمارستان کودکان اکباتان مستقر شده و بخش‌ بستری، درمانگاهی، اورژانس و … در ۲۸ هزار متر مربع راه‌اندازی شده تا مورد استفاده مردم استان قرار گیرد.

 

انتهای خبر/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217175
  • دیدگاه‌ها برای درمان کودکان در اکباتان هدیه آیت‌الله رئیسی به همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.