• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1
نماینده مردم ملایر در مجلس:

مسیر کشور ادامه‌دهنده دولت خدمتگزار است

  • کد خبر : 217193
  • 04 خرداد 1403 - 15:09
مسیر کشور ادامه‌دهنده دولت خدمتگزار است
امام جمعه ملایر به اقدامات آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: برخورد جدی با فساد در قوه قضاییه از کارهای ماندگار ریاست این شهید در رأس قوه قضاییه بود و با کسانی که خود باید با فساد برخورد می‌کردند و فاسد شده بودند به جد برخورد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مصلای حضرت ابوالفضل علیه‌السلام ملایر با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه در سفر استانی به آذربایجان شرقی و شهر ورزقان گفت: آیت الله رئیسی به عنوان یک شخصیتی پاک دست در کشور خدمت کرد.

وی با اشاره به سوابق اجرایی شهید آیت الله رئیسی عنوان کرد: این شهید والا مقام در مدت ۳ سال تولیت آستان قدس رضوی خدمات برجسته‌ای انجام داد.

امام جمعه ملایر به اقدامات آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: برخورد جدی با فساد در قوه قضاییه از کارهای ماندگار ریاست این شهید در رأس قوه قضاییه بود و با کسانی که خود باید با فساد برخورد می‌کردند و فاسد شده بودند به جد برخورد شد.

وی افزود: برخورد با دانه درشت‌هایی که زنجیروار در قوه قضاییه باعث فساد شده بودند و از یکدیگر حمایت می کردند از کارهای ماندگار آیت‌الله رئیسی است.

ارزنده بیان کرد: در زمان آیت الله رئیسی با اقدامات قوی تحول عظیمی در قوه قضاییه به وجود امید و این قوه به مسیر و ریل اصلی خود بازگشت.

وی با بیان اینکه زمانی که آیت الله رئیسی به عنوان انتخاب شد جایگاه ریاست قوه مجریه به شدت دچار افت شده بود، تصریح کرد: بالاترین مقام اجرایی کشور به جای خدمت به مردم و اسلام این جایگاه را از عرش به فرش تنزل داده بودند.

امام جمعه ملایر گفت: نه شأن مردم و نه شأن ولایت در این زمان رعایت نمی‌شد و اشرافی‌گری در کشور رواج یافته بود.

وی با بیان اینکه بازگرداندن قداست به جایگاه قوه مجریه کاری سخت بود که آیت الله رئیسی از پس آن برآمد، گفت: در شرایطی که چشم مردم از دیدن خدمت‌های با منت و با توهین به مردم پر شده بود و مسئولان مردم را ولی‌نعمت خود نمی‌دانستند با اسرار افراد زیاد برای حضور در انتخابات، آیت الله رئیسی عهده‌دار ریاست جمهوری شد.

ارزنده بیان کرد: پاسداشت آرمان‌های امام خمینی(ره)، خادمی مردم و اطاعت از ولایت تعهدات آیت الله رئیسی در ابتدای راه بود.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی شبانه روز کار کرد و جمعه و شنبه برای خدمت به مردم نمی‌شناخت و تمام تلاش خود را برای اعتلای کشور و جایگاه مردم علی‌رغم تمامی توهین‌ها به کار گرفت تا جایگاه ریاست جمهوری بازگرداند.

امام جمعه ملایر گفت: در بسیاری از حکومت‌ها هنگامی که برای بزرگان آن مشکلی پیش می‌آید جایگاه آن حکومت متزلزل می‌شود اما در ایران با توجه به عظمت اسلام و جایگاه و عظمت ولی‌فقیه در طول تمامی طوفان‌ها انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه داد.

وی با اشاره به حوادث سال ۱۳۶۰ و شهادت آیت‌الله بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر و رفع مشکلات با مدیریت امام خمینی(ره) بیان کرد: پس از اعلام خبر سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور نیز با سخنان مقام معظم رهبری که هیچ خللی در جایگاه و مسیر کشور پیش نمی‌آید مردم هیچکدام نگران کشور نبوده و مشغول عزاداری بودند.
ارزنده با اشاره به مدیریت مقام معظم رهبری و سخنان آرام بخش گفت: در پیام تسلیت رهبری به ۷ خصوصیت آیت‌الله رئیسی اشاره شد که نشان از جایگاه عظیم جمهور شهید دارد.

وی گفت: در زمان حیات آیت‌الله رئیسی بارها مقام معظم رهبری با سخنان خود مهر تاییدی بر اقدامات رییس‌جمهور فقید ایران زدند اما متأسفانه افرادی که خود را انقلابی دو آتشه می دانستند به ریاست جمهوری تهمت می‌زدند.

امام جمعه ملایر گفت: آنقدر تهمت‌ها و طعنه‌ها به آیت‌الله رئیسی زیاد بود که رهبری به این نکته در پیام تسلیت خود اشاره کرد که تمامی ناسپاسی‌ها باعث توقف خدمت به مردم نشد و باید گفت آیت‌الله رئیسی مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید.

وی گفت: همانگونه که رهبری بیان کردند ما یکی از بهترین عناصر کشور در زیر آسمان را از دست دادیم اما باید صبر کرد و امید است مسئول بعدی یک جبران کننده و ذخیره برای انقلاب سر کار بیاید.

ارزنده بیان کرد: باید حواسمان باشد همان کسانی که ظلم‌های زیادی به مردم کردند و خائن بودند مجدداً به میدان آمدند و صدا و سیما نیز از آنها دائم استفاده می‌کند و امید است که این مسئله‌ سهوی باشد.

انتهای خبر/ گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217193
  • دیدگاه‌ها برای مسیر کشور ادامه‌دهنده دولت خدمتگزار است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.