• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
0
معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی:

مادر شهید رئیسی، فرزندی در تراز انقلاب تربیت کرد

  • کد خبر : 217146
  • 03 خرداد 1403 - 13:37
مادر شهید رئیسی، فرزندی در تراز انقلاب تربیت کرد
معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی با اشاره به اینکه مادر شهید رئیسی پس شهادت فرزندش رو به قبله گفتند یا امام زمان(عج) هدیه مرا بپذیر، گفت: امروز شهادت امثال شهید رئیسی و شهید سلیمانی را باید از این زاویه دید که پشتوانه آن‌ها، بانوانی بودند که فرزندانشان را به درستی تربیت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» حجت الاسلام ابوالفضل علی آبادی پیش از ظهر امروز در اجتماع دختران دانش‌آموز و گرامیداشت مقام سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش با بیان اینکه شهید رئیسی همواره تلاش کرد تصویر زیبایی از ایران اسلامی بسازد، گفت: برخی افراد هستند که همواره در طول زندگی، هم برای خود وهم دیگران ثمر دارند.

وی با اشاره به اینکه در عالم برخی موجودات هستند که همانند کارگردانی که در فیلم سینمایی آن‌ها را نمی‌بینیم عمل می‌کنند، افزود: همه ما بازیگر اصلی فیلم را در نهاد ریاست جمهوری دیدیم و برای او گریه کردیم اما گاهی وقت‌ها باید از زاویه دیگری به موضوع نگاه کرد.

حجت‌الاسلام علی‌آبادی، خاطرنشان کرد: کارگردان این زندگی و نقش زیبا که می‌بینید قطعا کسی نیست به جز یک بانو که چنین فرزندی را تربیت کرد.

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص مقام زنان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: زن انقلاب اسلامی نقش کارگردانی را دارد و فرزند خود را تربیت می‌کند، اگر کسی بپرسد دخترها به چه دردی میخورند جواب آن است که کارگردانی و تربیت بهترین آدم‌ها در عالم برای بانوان است.

وی ادامه داد: همه از ویژگی‌های اخلاقی شهید رئیسی گفتند ولی من امروز قصد دارم از مادرشان بگویم که چقدر زحمت کشیدند تا فرزندی تربیت کند که عالم از رفتن او ناراحت شد.

حجت‌الاسلام علی‌آبادی با بیان اینکه تشییع جنازه شهید رئیسی در به مراتب شلوغ تراز تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی بود، گفت: همه بخاطر مظلومیت ایشان ناراحت بودند اما دیدیم که مردم قدردان خدمتگزار خود هستند.

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی خاطرنشان کرد: تصاویر تشییع شهید مصطفوی را همه دیدیم، وقتی پیکر به دختر شهیدش رسید با آن که اشک‌ می‌ریخت اما با صلابت ایستاد و سلام نظامی بر پدر داد و این همان تربیت یک دختر در تراز انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر نقش پررنگ و تأثیرگذار مادران، تصریح کرد: همه می‌دانیم مقام معظم رهبری بیان بسیار خوبی دارند، از رهبری پرسیدند چرا اینقدر بیانتان خوب است و ایشان پاسخ دادند تمام این را مدیون مادرم هستم چون در کودکی برای من غزل‌های فارسی می‌خواندند.

حجت‌الاسلام علی‌آبادی ادامه داد: مادران انقلاب اسلامی چنین شخصیت‌هایی را تربیت می‌کنند و ببینید چقدر دل می‌خواهد که چنین فرزندانی را راهی شهادت کردن.

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی با اشاره به اینکه مادر شهید رئیسی پس از آنکه خبر شهادت فرزندش را شنید ناراحت شد اما یک صحبت مهم داشت، گفت: ایشان رو به قبله گفتند یا امام زمان(عج) هدیه مرا بپذیر.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شهادت امثال شهید رئیسی و شهید سلیمانی را باید از این زاویه دید که پشتوانه آن‌ها، بانوانی بودند که فرزندانشان را به درستی تربیت کردند و با شهادتشان همه ناراحت گریان شدند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217146
  • دیدگاه‌ها برای مادر شهید رئیسی، فرزندی در تراز انقلاب تربیت کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.