• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
3

شهید رئیسی در شرایط سخت کنار مردم بود

  • کد خبر : 217184
  • 04 خرداد 1403 - 15:01
شهید رئیسی در شرایط سخت کنار مردم بود
امام جمعه همدان با ذکر آیه شریفه از قرآن کریم 'گفت: مؤمنین که اهل وعده صادق هرآنچه که خداوند متعال بر آنان امر کرده بود پایبند بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت الله شعبانی ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر انقلاب اسلامی و مردم مومن و ولایت مدار گفت: ضایعه دردناک از دست دادن آیت الله رئیسی، شهید جمهور ما و همراهانش خاطرات دولت شهید رجایی را زنده کرد.

وی افرود: شهید رئیسی در دوره ریاست جمهوری خود، توانستند زنده کند بسیاری از خاطرات خوش خدمت را و نشان داد هنوز هستند که دولت‌مردانی که در تراز انقلاب اسلامی صادقانه بنای خدمت دارند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: رئیس جمهور شهید ما نشان داد با اخلاق و تواضع می‌توان رئیس جمهور بود اما در برابر مردم متواضعانه رفتار کرد و بیت المال در دسترس باشد اما ساده زیست باشد.

شعبانی موثقی گفت: شهید رئیسی نشان داد می‌شود سیاسی بود اما زیست اخلاقی داشت و دنبال حزب و گروه بازی نباشی و تنها حزبت عموم مردم باشد.

وی افزود: رئیسی در راس قدرت اجرایی کشور بود اما به منافع شخصی فکر نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رئیسی در راس قدرت اجرایی کشور بود اما به صندلی قدرت تکیه نزد و در حل مشکلات کشور کنار مردم بود، در نقطه صفر مرزی بود و در حساس‌ترین موقعیت به شهادت رسید.

شعبانی موثقی افزود: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، با مجاهدت های شبانه روزی و با اعتماد با ظرفیت های موجود داخلی کارهای بزرگ انجام داد.

 

انتهای خبر/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217184
  • دیدگاه‌ها برای شهید رئیسی در شرایط سخت کنار مردم بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.