• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
5
استاندار همدان خبر داد:

افتتاح ۸۵ طرح هادی روستایی در دهه فجر

  • کد خبر : 210323
  • 11 بهمن 1402 - 16:59
افتتاح ۸۵ طرح هادی روستایی در دهه فجر
استاندار همدان گفت: در دهه فجر واگذاری ۴۸۱۵ زمین رایگان به واجدین شرایط در قالب طرح جوانی جمعیت و افتتاح ۸۵ طرح هادی روستایی شامل بهسازی معابر، جدول گذاری و جمع آوری آب‌های روان را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ قاسمی فرزاد استاندار همدان در نشست خبری امروز به مناسبت دهه فجر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در نوع خودش واقعا کم‌نظیر و یا حتی بی‌نظیر بود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: این انقلاب زمانی اتفاق افتاد که دنیا به دو قطب غرب و شرق تقسیم شده بود و سایر کشورها نیز اقمار این دو قطب بودند که با وقوع انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی نگاه جدیدی را در دنیا ایجاد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این ۴۵ سال فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده اما برآیند آن امروز کشوری سربلند و سرافراز با دستاوردهای زیادی در عرصه های مختلف از جمله صنعت، معدن، خدمات گردشگری، کشاورزی و نظامی با قدرت بازدارندگی بسیار بالا و غیره می‌باشد.

قاسمی فرزاد ضمن اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی کشوری محتاج در مسائل مختلف بود تصریح کرد: با انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرزندانی در این کشور تربیت کردند که توانستند ۸ سال در دوران دفاع مقدس در مقابل تمام جهان بایستند تا کشور مانا باشد.

وی در ادامه افزود: شاگرد اول این مقام معظم رهبری هستند که توانستند بعد از امام (ره) کشور را در تلاطمات و جریانات پر خروش رهبری نمایند.

استاندار همدان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام الله دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۱۴۰۰ پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۱۳۷۲ پروژه عمرانی و ۶۱ پروژه طرح اقتصادی خواهد بود که نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ پروژه و طرح رشد داشته ایم.

در ادامه قاسمی فرزاد در بحث مسکن خبر از افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن شهری و ۲۴۵۰ واحد مسکن روستایی داد و افزود: در سال ۱۴۰۲ واحدهای مسکونی افتتاح شده در هفته دولت و دهه فجر به ۶۴۶۰ واحد خواهد رسید.

وی افزود: در دهه فجر واگذاری ۴۸۱۵ زمین رایگان به واجدین شرایط در قالب طرح جوانی جمعیت و افتتاح ۸۵ طرح هادی روستایی شامل بهسازی معابر، جدول گذاری و جمع آوری آب‌های روان را خواهیم داشت.

استاندار همدان در انتها موارد مطروحه در این نشست را تنها گوشه ای از خدمات و اقدامات صورت گرفته در سطح استان خواند که در سایه همدلی و وحدت مسئولین و مردم اتفاق افتاده است.

انتهای خبر/ت

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210323
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۸۵ طرح هادی روستایی در دهه فجر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.