• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خبر داد:

افتتاح ۱۳ طرح آموزشی در استان همدان

  • کد خبر : 210326
  • 11 بهمن 1402 - 19:30
افتتاح ۱۳ طرح آموزشی در استان همدان
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان به مناسبت دهه فجر، از افتتاح ۱۳ طرح آموزشی در سطح استان همدان همزمان با افتتاح سراسری ۹۵۰ پروژه در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» حمید شیرازیانی عصر امروز در نشست خبری و مطبوعاتی اصحاب رسانه تاکید کرد: مراسم افتتاحیه ۱۳ پروژه در ۶ ماهه دوم سال‌جاری با ۱۰۵ کلاس و زیر بنای ۷ هزارمتر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان تحویل می‌گردد.

وی با بیان اینکه ۹۵۰ فضا ایجاد شده است که ۳۲۷ فضا از منابع دولتی و ۶۲۳ فضا از منابع مشارکتی تامین شد، گفت: ۴ هزار کلاس درس ایجاد شد، یک هزارو ۵۷۰ کلاس از منابع دولتی و دو هزارو ۴۳۰ کلاس درس از منابع مشارکتی بود.

وی ادامه داد: ۹۶ هزار دانش آموز از این ظرفیت استفاده می کنند که ۶/۳درصد فضای ورزشی، ۴/۷درصد فضا پرورشی و ۸۹ درصد به فضای آموزشی اختصاص یافته است.

شیرازیانی با بیان اینکه سیستم‌های گرمایشی از سال ۱۴۰۰ تا سال جاری بیش از ۷۷ میلیارد تومان شده است، افزود: تجهیزات آموزشی در این سال ها نیز ۷۷ میلیارد تومان و هزینه قیر رایگان بیش از ۴۹ میلیارد تومان شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به تهدات جشنواره‌ها اظهار کرد: ۲۳‌ومین جشنواره در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۰‌میلیارد تومان و ۲۴‌رمین جشنواره در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان بود که صد در صد تحقق یافت، ۲۵‌مین جشنواره در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان بود که بالای ۶۰ درصد آن تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه تجمیع اعتبارات استانی سال گذشته بالغ بر ۵۵۱ میلیارد تومان بوده که ۴۴۹ میلیارد تومان تخصیص یافت و رشد قابل توجهی داشت عنوان کرد: ۱۸۰ پروژه عمرانی در قالب‌های مختلف در دستور کار داریم که ۲۰۰ پروژه ملی را هم شامل می‌شود.

شیرازیانی با بیان اینکه طرح شهید پناهی را داشتیم که مبنای آن جمع‌آوری مدرسه کانکسی بود، اذعان داشت: در مجموع ۱۷ پروژه کانکسی در سطح استان داریم که پیش‌بینی می‌شود با ساخت این مدارس اولین استانی باشیم که مدرسه کانکسی نخواهد داشت.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210326
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ۱۳ طرح آموزشی در استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.